BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Du har nu chancen for at få en stilling hos os! Rådgivning og Sociale Indsatser søger 1 dedikeret medarbejder til at udvikle det socialfaglige arbejde på myndighedsområdet og som kan supplere teamet af dygtige myndighedssagsbehandlere. Der er tale om en fast stilling på 37 timer med besættelse fra den 1.12.23 eller snarest derefter.
Vores fantastiske afdeling består af 2 teams – et rådgivningsteam og et opfølgningsteam. Stillingen er i Rådgivningsteamet. Samlet set består afdelingen af 10 sagsbehandlere, 1 faglig koordinator og 1 afdelingsleder.
Rådgivning og Sociale Indsatser varetager myndighedsopgaver på det specialiserede voksenområde i relation til borgere med nedsat fysisk- eller psykisk funktionsevne.
Kerneopgaven løses både selvstændigt og i tæt samarbejde med teamet samt ledelsen
- Vejledning og rådgivning til borgere med fysisk og psykisk funktionsnedsættelse, pårørende og samarbejdspartnere.
- Sagsbehandling inden for Servicelovens, Sundhedslovens og Lov om specialundervisning for voksne fx bevilling af BPA, §100, misbrugsbehandling, SEL§§107 og 108 etc.
- Er er uddannet socialrådgiver eller socialformidler.
- Har en stærk interesse i det socialfaglige arbejde med mennesker med specialiserede behov, gerne med et godt kendskab til målgruppen og lovgivningen indenfor servicelovsområdet.
- Sætter en ære i at arbejde helhedsorienteret ift. borgernes behov, samtidig med at du evner at danne og holde overblik, samt give råd og vejledning
- Kan arbejde selvstændigt men trives også med at arbejde og sparre i et team.
- Gerne kendskab til Voksenudredningsmetoden
Som person er du struktureret, god til skriftlig og mundtlig kommunikation samt synes, at det er fedt, at være med til at gøre en forskel for borgere med fysisk og psykisk funktionsnedsættelse!
Hvorfor vælge Rådgivning og Sociale Indsatser?Du skal vælge os, hvis du sætter pris på:
- En arbejdsplads, hvor engagement, faglig stolthed, omsorg og godt humør er nogle af vore kerneværdier.
- En arbejdsplads hvor der er højt til loftet og en arbejdsplads hvor vi har et godt arbejdsmiljø.
- En arbejdsplads, hvor vi vægter respekt, ordentlighed og fællesskab højt både ifht. kollegaskabet, borgere, samarbejdspartnere og pårørende.
- Faglige udfordringer og udvikling, der understøttes af relevant kompetenceudvikling.
- Opbakning fra og sparring med kolleger og leder.
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med HK/Dansk Socialrådgiverforening efter forhandling. Stillingerne ønskes besat pr. 1.12.2023 eller snarest derefter.
Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.
Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.
Yderligere oplysningerØnsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til afd.leder Rikke Larsen på mail: rla.as@taarnby.dk eller på telefon 2374 9344
Samtalerne vil blive afholdt i uge 43.
Ansøgningsfrist er den 15.10.23.
AnsøgningAnsøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.
Behandling af personoplysningerTårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.
Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.
Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.
Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.
For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.
Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5913398