BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Beskrivelse
Besidder du solide kompetencer inden for bogføring og har du en dybdegående forståelse for håndtering af kreditorer? Er du kendt for din kvalitetsbevidsthed, systematiske tilgang og skarpe øje for detaljer? Trives du ved at arbejde selvstændigt og motiveres af at levere enestående præstationer? Hvis du søger en mulighed for at integrere dig i en voksende og velrenommeret dansk virksomhed, hvor du kan efterlade dit aftryk, så er det netop dig, vi søger!
I rollen som Regnskabsassistent hos Spangsberg Chokolade A/S vil du spille en aktiv og integreret rolle i økonomiafdelingen, som består af et team af 3 dedikerede medarbejdere og dig. Teamet inkluderer en Økonomichef, en Senior Accountant og yderligere en Regnskabsassistent, der primært har fokus på debitorområdet. I denne position vil du få hovedansvaret for kreditorbogholderiet, hvilket blandt andet indebærer modtagelse og håndtering af fakturaer, bogføring og betaling af udlæg, moms- og afgiftshåndtering samt afstemning. Derudover forventes det, at du træder til med hjælp i afdelingen i perioder med ekstra travlhed eller ved kollegers fravær.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
Arbejdsopgaver
- Kreditorstyring
- Modtagelse af kreditorfakturaer
- Matching af indkøbsordre med fakturaer og følgesedler
- Betaling af fakturaer
- Bogføring og betaling af udlæg
- Oprettelse af varer i ERP-system
- Særlige opgaver vedrørende udenlandske leverandører
- Håndtering af moms og afgifter i henhold til gældende lovgivning
- I øvrigt hjælpe til på kontoret i forbindelse med fravær og travle perioder – herunder besvarelser af telefon og mails
Om virksomheden
Spangsberg Chokolade A/S er en vækstende familieejet virksomhed, der er placeret med hovedkontor og produktion i Taastrup. Koncernen beskæftiger op til 200 medarbejdere afhængig af sæson. Spangsberg Chokolade A/S arbejder med at udvikle, producere og sælge deres ikoniske flødeboller, Nørregade bolcher og andet slik. Produkterne sælges i detailhandlen og ved egne fabriksudsalg rundt om i hele landet. I virksomheden bliver du en del af et fagligt stærkt og udviklingsorienteret økonomiteam, som har en uformel omgangstone.
Du tilbydes
- 30-37 timer pr. uge.
- Pensionsordning
- Sundhedsforsikring
- Frokostordning
- Fri parkering
- Sociale arrangementer
- Løn efter kvalifikationer
Personlige kompetencer
Vi søger en kandidat, der er detaljeorienteret, struktureret og faglig kompetent. Du er selvkørende, ansvarsfuld samt trives i et dynamisk og uformelt miljø, hvor samarbejde og fællesskab vægtes højt. Derfor er det væsentligt, at du er imødekommende, en holdspiller og har et positivt sind. Som person er du nysgerrig og besidder en naturlig lyst til at udvikle dig både på det personlige og faglige plan. Slutteligt har du gode kommunikationsevner og evner at kommunikere til flere faggrupper både internt samt uden for organisationen.
IT-kompetencer
Gerne erfaring med Business Central og Continia (Document Capture og Payment Management). Desuden er du en erfaren bruger af Excel.
Uddannelse & Erfaring
Minimum 2-3 års erfaring fra lignende stilling. Erfaring vægtes højere end uddannelse.
Sprog
Dansk og lettere engelsk i skrift og tale
Kontaktpersoner
Søren B. Christiansen & Amalie Thorndal.
Ansøgningsproces
Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.
ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.
Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f160548f)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Proselection ApS, Hammerensgade, 1267 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=f160548f&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5888887