BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring i en lignende rolle fra en international virksomhed, og leder du efter det helt rette sted at etablere en langsigtet karriere? Drømmer du om at blive en central figur i en supportfunktion, hvor dine kompetencer som blæksprutte og din omstillingsparathed virkelig kan skinne igennem? Hvis du nikker genkendende til ovenstående, leder vi lige nu efter en dedikeret sekretær til Rohde Nielsen. Søg allerede i dag, da vi kører løbende rekruttering!
Om stillingen
Rohde Nielsen oplever en spændende tid med kontinuerlig vækst og udvikling. Vi søger en engageret sekretær, der vil være en central brik i den daglige drift i en bred vifte af opgaver i samarbejde med den nuværende direktionssekretær. Som sekretær vil du være ansvarlig for at assistere ledelsen og medarbejderne, håndtere skriftlig kommunikation, koordinere møder og sørge for, at kontoret fungerer gnidningsfrit. Vi leder efter en initiativrig person, der trives i en travl hverdag og kan bevare overblikket, selv når det går hurtigt. Derfor er tidligere erfaring inden for en lignende rolle i en international virksomhed et must, så du selvstændigt kan løse og påbegynde relevante opgaver.
Du bliver tilbudt
- Et fantastisk job med mulighed for at styre, hvilken retning du ønsker at vokse i professionelt.
- En mulighed for at blive en del af et ambitiøst team i lækre omgivelser.
- En god lønpakke med pension og fuld sundhedssikring.
- Frokostordning, fri fitness og en sundhedscoach, der befinder sig 2 gange om ugen på kontoret i Kastrup.
- Grundig introduktion til Rohde Nielsens virksomhedsånd gennem omfattende onboarding.
Arbejdsopgaver
- Administrativ support
- Praktisk drift og organisering
- Koordinering af blandt andet marketingopgaver
- Kommunikation og samarbejde både internt og eksternt
- ... Og meget andet
Vi søger dig som
- Har erfaring med koordinering og administration fra en lignende rolle i en stor, international virksomhed, så du kan løse dine arbejdsopgaver på et højt og selvstændigt niveau.
- Behersker dansk og engelsk på et højt niveau både mundtligt og skriftligt.
- Har minimum en professionsbachelor/bacheloruddannelse.
Det er en fordel, hvis du har
- Erfaring fra en lignende rolle i en international shipping virksomhed.
- Kørekort.
For at lykkes i rollen er dine personlige kompetencer:
- Samarbejdsvillig
- Selvkørende
- Servicemindet
- Omstillingsparat
Vores rekrutteringsproces
Denne rekrutteringsproces varetages af Academic Work, og det er vores kundes ønske, at alle spørgsmål vedrørende stillingen rettes til Academic Work. Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke før rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi er gået videre til næste fase. Processen omfatter to tests: en personlighedstest og en kognitiv test. Testene er værktøjer til at finde det rigtige talent til den rigtige stilling, for at muliggøre ligestilling, mangfoldighed og en retfærdig proces. Husk at kigge i din spammappe, da vi altid opdaterer alle kandidater i vores processer.
ROHDE NIELSEN A/S
Rohde Nielsen opererer over hele verden både som hovedentreprenør og underleverandør. Deres overordnede mål er klare og ambitiøse: De stræber efter at fastholde deres position som en af de største uddybnings- og marineentreprenører i Europa, samt at være en foretrukken partner i projekter verden over. Deres globale rækkevidde og viden samt erfaring fra deres over 450 dedikerede medarbejdere gør dem i stand til at garantere korte svartider, engageret præstation og klare aftaler, der overholdes gennem hele projektet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ACADEMIC WORK DENMARK A/S, Gammel Kongevej, 1610 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6006228