Sjældent udbudt stilling til social- og sundhedsassistent som ansvarshavende nattevagt på Plejehjemmet Pyrus Allé

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hej, vi hedder Tobias og Anne og er ledere på plejehjemmet Pyrus Alle. Vi søger en social- og sundhedsassistent i nattevagt 28 timer ugentligt med 7/7 ordning med weekendvagt hver 2 uge i lige uge.

På Pyrus Allé er det vigtigt for os, at du vil være med til at højne kvaliteten og styrke vores fælles faglighed. Vi udfører helhedspleje hos beboerne som også omfatter opgaver som medicin, terminale forløb og instrumentelle sygeplejeopgaver. Som nattevagt arbejder du tæt sammen med anden assistent kollega og I har ansvaret for plejen til vores 48 beboere. Som ansvarshavende assistent, har du også ansvar for kontakten til 1813, pårørende i forbindelse med akutopstået sygdom, samt grundig overlevering til dine øvrige kollegaer ved vagtskifte, da det her er muligt at drøfte fx. handlingsplaner for beboerne.

På plejehjemmet Pyrus Alle kan vi tilbyde et hyggeligt hjemligt miljø med en fantastisk gårdhave, beliggende i et roligt villakvarter. Her kan bo 48 beboere fordelt på 2 afdelinger i flere etager.

Hos os er der vilje til at gøre en forskel, og du vil opleve at livet leves til fulde, hvor latter, glæde og omsorg går hånd i hånd i dagligdagen. Vi går højt op i at vi alle har et ansvar for, at vi har det godt og at den gode stemning er en fasttømret del af plejehjemmets snart 90 årlige historie. Som en del af Pyrus Alle forventer vi, at du er med til at skabe gode rammer for både beboere, pårørende og dine kollegaer. Vi er sammen om at blive bedre til vores praksis og dermed gøre en forskel for vores beboere.

Vi vægter medarbejdertrivsel højt, da det for os er kernen i det gode arbejdsmiljø. Ledelsesmæssigt har vi derfor stor fokus på, at dit arbejdsliv skal balancere med dit familieliv.

Vi planlægger med et grundigt introduktionsprogram de første 4 uger af ansættelsen.

Hvis du er blevet nysgerrig på at vide mere om os, så søg stillingen. Du er altid velkommen til at kontakte os for flere informationer.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med FOA efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til afdelingsleder Anne Andersen på telefon 51149628 eller afdelingsleder Tobias Augustsson på telefon 51190937.

Ansøgningsfristen er d. 23. maj 2024 kl. 23:59. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag d. 28/5 (uge 22).

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (28-28 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6038131

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet