BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du god til at jonglere med mange bolde på samme tid, finde ind til en kompliceret sags kerne – og kan du skrive det skarpe notat, så det kan forstås af andre?
Hvis svaret er ja – og du desuden kunne tænke dig en stor kontaktflade og selvstændigt ansvar i et af de største infrastrukturprogrammer i Danmark, så skynd dig at læse videre.
Vi søger lige nu en akademisk ledelsessupporter til sekretariatet i Signalprogrammet, som skal arbejde med politisk betjening og ledelsessupport for flere sagsområder på tværs af området Signaler, som består af hhv. Signalprogrammet og Signalsystemer. Vi arbejder med politisk betjening og ledelsessupport op mod ledelsen i Signaler, Banedanmarks projektforum, direktion og Transportministeriet.
Nye signalsystemer og fremtidens digitale jernbane
Vores opgave er at udrulle og idriftsætte de nye digitaliserede signalsystemer i hele landet. Du bliver en del af en international organisation, der giver dig en bred kontaktflade og mulighed for at arbejde i et tværfagligt miljø i en uforudsigelig og spændende hverdag, hvor arbejdssproget som udgangspunkt er engelsk.
Du bliver en central ressource i Signalers sekretariat, der har ansvar for bl.a. politisk betjening, understøttelse af samarbejdet med vores vigtige interessenter og stakeholders, intern og ekstern kommunikation, koordinering af EU-specifikke-sager samt administrativ støtte til ledelsen af Signalprogrammet.
Bred vifte af spændende opgaver
Sekretariatet løser ofte komplekse opgaver og har stor berøringsflade med mange interessenter. Du skal derfor trives med mange forskelligartede opgaver, som til tider skal løses parallelt og med korte frister.
Du kommer bl.a. til at:
- støtte Signalers ledelse med ledelsessupport, mødeunderstøttelse og politisk betjening inden for forskellige emner og områder
- udarbejde, kvalitetssikre og bidrage til sager til Banedanmarks direktion, Transportministeriet m.fl.
- understøtte Signalers overordnede samarbejde med interessenter, for eksempel forberedelse af møder, mødedeltagelse, referatskrivning, opfølgning på beslutninger/aktioner mv.
Vi leder efter dig, som er nyuddannet eller har et par års erfaring med f.eks. ministerbetjening eller ledelsessupport fra et departement, en styrelse eller lignende (f.eks. cand.scient.pol. eller cand.mag).
Som person er du serviceminded og proaktiv af natur. Du er god til at kommunikere på skrift og i tale. Og så kan du både koordinere, strukturere og følge op på aftaler og deadlines.
Samtidig skal du trives med til tider korte deadlines i et miljø med mange nationaliteter, fagligheder og interessenter, som du skal navigere i. Det er derfor vigtigt, at du også kan begå dig på engelsk både mundtligt og skriftligt.
Du vil til gengæld blive en del af et team med godt sammenhold, gode udviklingsmuligheder og højt til loftet. Det skal være spændende og motiverende at gå på arbejde, så selvom vi løber hurtigt og løser mange opgaver, sker det med godt humør og løbende fokus på sparring, vidensdeling og det kollegiale samvær.
Løn
Du ansættes efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC. Lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.
Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen så kontakt teamleder Christina Lyngsø Tøxen. Vi vurderer ansøgninger løbende, så send os din ansøgning og CV hurtigst muligt.
For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” nedenfor og følger instruktionerne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192459&DepartmentId=22227&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5863183