Skolesekretær til Løjtegårdsskolen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Løjtegårdsskolen har en ledig stilling som skolesekretær til besættelse hurtigst muligt og senest 1. januar 2024.

Stillingen er på 36,10 timer pr. uge i 42 uger. Hvilket lønmæssigt svarer til 33,80/37,00. Arbejdstiden tilrettelægges i samarbejde med afdelingslederen.

Løjtegårdsskolen er en velfungerende folkeskole med ca. 780 elever og 80 medarbejdere.

Som skolesekretær på Løjtegårdsskolen vil du blive en del af vores administration, hvor vi arbejder tæt sammen om at skabe og fastholde en skole hvor læring, trivsel og gensidig respekt vægtes højt.

Arbejdet er særdeles varierende og opgaverne mangeartede. Ikke to dage er ens, og du skal kunne holde mange bolde i luften ad gangen.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte
  • Skolens elevadministration (IT-baseret i programmet KMD-elev)
  • Telefonbetjening og ekspedition af skolens elever, forældre og personale
  • Vedligehold af Aula og skolens hjemmeside
  • Udarbejde mødeindkaldelser, dagsordener og referater
  • Betaling af fakturaer
  • Almindeligt forefaldende kontorarbejde
Vi forventer, at du
  • Har en alsidig kontoruddannelse og er uddannet kommunom eller er villig til at tage uddannelsen
  • Har gode IT-kundskaber - gerne med kendskab til Aula, KMD-elev, MS Office-pakken, SBSYS og KMD Opus
  • På alle måder er udadvendt, serviceorienteret, fleksibel, mødestabil og kan bevare overblikket i travle situationer med et godt humør
  • Kan planlægge og arbejde selvstændigt
Vi kan tilbyde dig
  • Et godt arbejdsklima med gode kollegaer
  • En nærværende ledelse

En travl og alsidig arbejdsplads

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med HK efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til afdelingslederen Mikael Høj Jacobsen på telefon 3250 7503.

Ansøgningsfristen er d. 23. november.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i starten af uge 48.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (36-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5937345

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet