Social- og sundhedsassistent i aftenvagt søges til attraktivt plejehjem med fokus på værdier

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Social- og sundhedsassistent til aftenvagt pr. 1.1.2024 eller snarest muligt.

Aftenvagter er på 28 timer/uge fordelt på aftenvagt 7-7. Alle aftenvagter møder som udgangspunkt kl. 15.00 - 23.00. I aftenvagten er der 4 medarbejdere. Man skal være ansvarshavende ved ferie og sygdom.

Er du uddannet social- og sundhedsassistent og søger nye udfordringer, kunne Plejehjemmet Ugandavej måske være noget for dig.

Ugandavej er et lille plejehjem, som er 26 år gammelt. Plejehjemmet er i ét plan, med plads til 32 beboere, hvor af, at størstedelen af beboerne har kognitive udfordringer. Vi arbejder ud fra helhedspleje princippet, hvilket betyder at alle opgaver fra sundhedsfaglige opgaver/pleje varetages af alle ansatte i plejen. Vi arbejder med det elektroniske journalsystem CURA.

Vi søger en kollega, som brænder for høj faglighed og som trives i et arbejdsmiljø, hvor respekt, åbenhed og ærlighed prioriteres højt. Der er indgået lokal aftale på plejehjemmet, således at man hvert 2. år har fri juleaften, hvert 2. år har fri nytårsaften uanset tørn.

Vi forventer, at du
  • Besidder faglig bredde og dybde, i pleje, omsorg og aktivitet
  • Har interesse for og erfaring med borgere med kognitive udfordringer
  • Er god til at samarbejde og kan også arbejde selvstændigt
  • Kan lide udfordringer
  • Deltagelse i komplekse sygepleje- og omsorgsopgaver
  • Er fleksibel, engageret, mødestabil og loyal
  • Vil deltage i løsninger af arbejdsopgaver på tværs i huset
  • Har fokus på dokumentation i elektronisk journal (vi anvender CURA)
  • Har vilje og evne til at skabe og opretholde et godt arbejdsmiljø
  • Vægter samarbejde med beboere og pårørende højt
  • Vil sikre en høj sygeplejefaglig standard og besidder høj faglige stolthed.
Vi kan tilbyde dig
  • Et team af dygtige og engagerede kollegaer
  • Individuel introduktion i dag- og aftenvagterne
  • Helhedspleje efter kontaktpersonprincippet
  • Et interessant og afvekslende job i et sundt arbejdsmiljø med mange udfordringer og udviklingsmuligheder
  • En spændende og hyggelig arbejdsplads med et velintegreret værdifundament
  • Personalegoder som bl.a. sundhedsforsikring, massage, fitness og biografbilletter efter 3 måneders ansættelse.
Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med FOA efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til afdelingsleder Charlotte Brøndberg på telefon 3253 0444.

Ansøgningsfristen er den 27. november 2023. Vi forventer løbende at afholde ansættelsessamtaler.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder, skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (28-28 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5939868

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet