SOSU-assistent/-hjælper til nattevagt søges til Plejehjemmet Ugandavej for et 4-måneders vikariat

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

SOSU-assistent/ -hjælper søges til nattevagt på Plejehjemmet Ugandavej (4 måneders Vikariat)

Plejehjemmet Ugandavej søger en SOSU-assistent/ -hjælper 28 timer om ugen til nattevagt i ulige uger til vores velfungerende team, der er kendetegnet ved høj faglighed, fokus på kompetenceudvikling og stærkt tværfagligt samarbejde. Vi sætter borgernes trivsel i højsædet og stræber efter at skabe et godt arbejdsmiljø sammen.

Stillingen kan tiltrædes den 1. februar 2025 og der vil være mulighed for forlængelse!

Plejehjemmet Ugandavej er et lille plejehjem, som er 26 år gammelt. Plejehjemmet er i ét plan, med plads til 32 beboere, hvor af, at størstedelen af beboerne har demens. Vi arbejder ud fra helhedspleje princippet, hvilket betyder at alle opgaver fra pleje og omsorg til rengøring, varetages af alle ansatte i plejen. Vi er et aktivt hus og ligger tæt på den naturskønne fælled, som vi benytter os meget af.

Hvad vi tilbyder:

  • Varierede arbejdsopgaver: En spændende arbejdsplads med opgaver for forskellige borgergrupper.
  • Struktureret arbejdsmiljø: En fast struktur, hvor alle kender deres rolle og kan anvende deres faglighed, viden og erfaring.
  • Mentorordning: En tryg og optimal oplæring med god sparring fra start.
  • Stærkt fællesskab: Gode kollegaer, der værdsætter samarbejde og et solidt arbejdsfællesskab.
  • Faglig udvikling: Fokus på individuel kompetenceudvikling til glæde for både borgere og arbejdspladsen.
  • Innovation: Vi arbejder fremadrettet med velfærdsteknologiske løsninger.
  • Humor og hygge: Et nøgleord hos os, med plads til grin og en positiv arbejdsatmosfære.

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet SSA/SSH.
  • Bidrager til et godt arbejdsmiljø med fokus på faglighed, samarbejde og fleksibilitet.
  • Er loyal overfor beslutninger og handler i overensstemmelse hermed.
  • Er mødestabil.

Hvis du ønsker at blive en del af et team, hvor faglighed, samarbejde og borgernes trivsel er i fokus, så glæder vi os til at modtage din ansøgning.


Mere om os

Hvis du er blevet nysgerrig, og vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Charlotte Brøndberg på telefon 32530444.

Ansøgningsfrist den 20/1-2025. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler løbende.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med FOA efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Vi gør opmærksom på, at Tårnby Kommune har røgfri arbejdstid.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-01-2025; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/11cee2ff-d0be-44d8-a5ef-f122780e1312

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet