BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en forretningsorienteret og erfaren Sourcing manager/Category Manager til Naviairs centrale indkøbsfunktion, som p.t. er i gang med en spændende omstilling og udvikling, hvor vi netop nu er i gang med implementere indkøbs rolle i Naviairs projektmodeller og i de forskellige forretningsområder
Indkøbsteamet består af fem medarbejdere hvoraf du vil indgå som én af de to Category Managers. Som vores nye kollega kommer du til at spille en vigtig og vigtig rolle i den fortsatte opbygning og strategiske udvikling af Naviairs centrale indkøbsfunktion.
Du vil således blive en nøgleressource i de fremtidige indkøb i Naviair og få en vigtig rolle i både planlægningen og gennemførelsen af projekter indenfor indkøb, udbud og kontraktstyring samt dataunderstøttelse.
Dine ansvarsområder spænder vidt og omfatter bl.a. følgende:
- Udarbejdelse af udbudsstrategier i tæt samarbejde med forretningen, Legal mv.
- Planlægning og gennemførelse af EU-udbud og andre former for konkurrenceudsættelse inden for både varer, IT og tjenesteydelser i tæt samarbejde med forretningen, Legal mv.
- Planlægning og gennemførelse af leverandørforhandlinger, både i forbindelse med og uden for udbudsprocesser.
- Varetagelse af leverandør- og kontraktstyring på udvalgte områder i tæt samarbejde med forretningen, Legal mv.
- Varetagelse af Category Management-ansvar indenfor udvalgte kategorier, udvikling og eksekvering af kategoristrategier.
- Lang eller mellemlang kommercielt orienteret videregående uddannelse som eks. Cand.merc. eller tilsvarende.
- Nogle års relevant erfaring med indkøb og udbud/sourcing fra enten en offentlig organisation eller fra en sammenlignelig privat virksomhed, herunder gerne erfaring med indkøb og udbudsgennemførelse fra en politisk styret organisation.
- Erfaring med udarbejdelse, forankring og eksekvering af udbudsstrategier.
- Erfaring med planlægning og gennemførelse af leverandørforhandlinger og dokumenterede resultater heraf.
- Erfaring med EU-udbud platforme så som EU Supply
- Indsigt i og forståelse for EU-udbudsregler, planlægning og gennemførelse af EU-udbud og andre former for konkurrenceudsættelser indenfor direkte og/eller indirekte indkøb. Erfaring med implementering af indkøbsstrategier.
- Erfaring med proaktiv håndtering af vigtige interne og eksterne interessenter med henblik på at sikre fremdrift og en effektiv og balanceret løsningstilgang.
- Solide analytiske evner og en naturlig flair for tal.
- Behersker engelsk i skrift og tale.
- Har en struktureret og velorganiseret tilgang til opgaveløsningen.
- Evner at prioritere dine opgaver effektivt.
- Er resultatorienteret, initiativrig og engageret i varetagelsen af dine ansvarsområder og i tilgangen til dine opgaver.
- Trives med at være forgangsperson og udfordre ”status quo”.
- Har veludviklede samarbejdsevner og trives med en teambaseret tilgang til opgaveløsningen.
- Er aktivt lyttende og dialogsøgende og formår at opbygge og vedligeholde stabile relationer til dine interne og eksterne samarbejdspartnere – med henblik på fælles værdiskabelse til gavn for Naviair som virksomhed.
- Har en stor og oprigtig interesse for indkøb og udbud.
Det er en særlig opgave at arbejde med fly og lufttrafik, og derfor er kulturen i Naviair kendetegnet af et godt sammenhold, hvor vi passer på hinanden. Vi gør vores bedste for, at du har det godt og trives i dit job. I Naviair bliver du dækket af en sundhedsordning, hvor din mentale og fysiske trivsel er i fokus. Vi tilbyder desuden fri parkering med mulighed for el-opladning, en kantineordning og en god pensionsordning. I hverdagen har vi derudover gode muligheder for at arbejde hjemme og fleksibilitet i arbejdsplanlægningen.
Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden udgør 37 timer pr. uge.
Løn og ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes på et niveau, der er afhængigt af erfaringer og kvalifikationer.
Ansættelse er betinget af, at du kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden ”Hemmeligt” (NATO SECRET) i Naviair.
Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores indkøbschef, Anders Meldal Thomsen, på tlf.nr. 2568 8589 eller på e-mail: amt@naviair.dk.
Klik på ”Ansøg” og send en motiveret ansøgning og dit CV senest den 8. september 2024.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 37 og 38.
Naviair ser mangfoldighed som en indsigt, og vi opfordrer derfor alle interesserede og kvalificerede, uanset alder, køn, race, religion og etnisk baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Naviair, Naviair Alle , 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100003