Spændende stilling som social- og sundhedsassistent på velfungerende plejehjem

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Plejehjemmet Ugandavej søger en social- og sundhedsassistent (SSA) 35-37 timer/uge med weekend hver 3. weekend. til vores velfungerende team, der er kendetegnet ved høj faglighed, fokus på kompetenceudvikling og stærkt tværfagligt samarbejde. Vi sætter borgernes trivsel i højsædet og stræber efter at skabe et godt arbejdsmiljø sammen.

Plejehjemmet Ugandavej er et lille plejehjem, som er 26 år gammelt. Plejehjemmet er i ét plan, med plads til 32 beboere, hvoraf størstedelen af beboerne har demens. Vi arbejder ud fra helhedspleje princippet, hvilket betyder at alle opgaver fra pleje og omsorg til rengøring, varetages af alle ansatte i plejen. Vi er et aktivt hus og ligger tæt på den naturskønne fælled, som vi benytter os meget af.

Hvad vi tilbyder:
  • Varierede arbejdsopgaver: En spændende arbejdsplads med opgaver for forskellige borgergrupper.
  • Struktureret arbejdsmiljø: En fast struktur, hvor alle kender deres rolle og kan anvende deres faglighed, viden og erfaring.
  • Mentorordning: En tryg og optimal oplæring med god sparring fra start.
  • Stærkt fællesskab: Gode kollegaer, der værdsætter samarbejde og et solidt arbejdsfællesskab.
  • Faglig udvikling: Fokus på individuel kompetenceudvikling til glæde for både borgere og arbejdspladsen.
  • Innovation: Vi arbejder fremadrettet med velfærdsteknologiske løsninger.
  • Humor og hygge: Et nøgleord hos os, med plads til grin og en positiv arbejdsatmosfære.
Vi forventer, at du:
  • Er uddannet SSA.
  • Bidrager til et godt arbejdsmiljø med fokus på faglighed, samarbejde og fleksibilitet.
  • Er loyal overfor beslutninger og handler i overensstemmelse hermed.
  • Er mødestabil.

Hvis du ønsker at blive en del af et team, hvor faglighed, samarbejde og borgernes trivsel er i fokus, så glæder vi os til at modtage din ansøgning.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med FOA efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse/denne er tilfredsstillende.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til afdelingsleder Charlotte Brøndberg på telefon 3253 0444.

Ansøgningsfrist den 9. august 2024 kl. 12:00. Samtaler afholdes løbende.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Hvis du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem. bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Hvis du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder, skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk

Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6080987

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet