BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du lave videoer og tekster til sociale medier, intranet og vores hjemmeside samt lære at afvikle et webinar? Og ønsker du at få erfaring og indblik i kommunikation i statens største ejendomsvirksomhed? Så er du måske vores nye kommunikationsstudent!
Som student vil du blive en del af et velfungerende kommunikationsteam, der er centralt placeret i styrelsen. Her vil du opleve en arbejdsdag, hvor humøret er højt, og hvor der ofte skal leveres med korte frister. Vi lægger derfor vægt på, at du er en god holdspiller og udadvendt.
Dine arbejdsopgaver
I det daglige kommunikationsarbejde får du mulighed for at arbejde med en bred vifte af kommunikationsopgaver. Du vil blandt andet komme til at arbejde med:
- Videoproduktion og grafisk arbejde
- Webinarer
- Vedligehold af intranet og hjemmeside
- Redaktion af vores sociale medier
- Nyheder - både eksternt og internt
Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant uddannelse, gerne inden for kommunikation. Du er proaktiv, arbejder struktureret og er god til både at samarbejde og arbejde selvstændigt.
Det er en fordel, hvis du har erfaring med at fotografere, redigere billeder og lave korte videoer, da vi arbejder på at gøre vores kommunikation mere visuel. Har du produceret en video, må du også meget gerne indsætte et link til den i din ansøgning.
Derudover er det vigtigt, at du formår at holde fokus på den enkelte opgave samt tagerselvstændigt ansvar for dine opgaver.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til OAO-fællesoverenskomsten og organisationsaftalen mellem staten og HK. Bygningsstyrelsen er en styrelse under Transport- og Boligministeriet, og dit ansættelsesområde vil derfor være ministeriet med de til enhver tid tilhørende styrelser. Dit arbejdssted vil være Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V.
Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitlig 15 timer og er som udgangspunkt fordelt på to faste ugentlige arbejdsdage.
Vi synes, det er vigtigt, at du som studerende har mulighed for at kombinere studier og arbejde på en god måde, og vi er derfor fleksible i forhold til eksamensperioder og lignende. Vi forventer også fleksibilitet den anden vej i forbindelse med større deadlines.
Du skal ved ansættelsestidspunktet kunne vise skriftlig dokumentation for relevant studieaktivitet.
I Bygningsstyrelsen arbejder vi aktivitetsbaseret. Vi har valgt den aktivitetsbaserede indretning og en positiv tilgang til delvis hjemmearbejde, fordi vi ønsker at styrke vores samarbejde og videndeling, skabe bedre mulighed for fordybelse samt understøtte et godt arbejdsmiljø med høj trivsel og fleksibilitet i hverdagen. Du kan læse mere om det HER.
Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte pressechef Carsten Engedal, tlf. 41 70 13 51.
Lyder stillingen interessant, så send os en ansøgning og CV senest d. 25. juni 2023. Du søger stillingen ved at gå ind på www.bygst.dk/job. Når du har sendt ansøgningen, vil du modtage en kvittering indenfor 24 timer, som betyder, at vi har modtaget din ansøgning. Vi indkalder løbende til samtaler og forventer tiltrædelse d. 1. september 2023 under hensyntagen til eventuelle eksaminer.
Om os
Bygningsstyrelsen er en ejendomsvirksomhed og bygherre for staten og universiteterne. Vi har ansvar for at levere attraktive, bæredygtige og veldrevne arbejdspladser, så vores kunder – universiteterne, politiet, domstolene og centraladministrationen – kan koncentrere sig om kerneopgaverne. Vil du læse mere om, hvem vi er og hvad vi gør, kan du gøre det HER og du kan ligeledes læse om vores medarbejderes karrierehistorier HER.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Bygningsstyrelsen, Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169722&DepartmentId=7832&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5847943