Studentermedhjælper med flair for IT og administrative opgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du studerende på en videregående uddannelse, og kunne du tænke dig et relevant studiejob, hvor du kan få praktisk erfaring? Vi søger en studentermedhjælper med flair for IT og administrativt arbejde.

Du bliver en del af området Sikring, som er placeret i Banedanmarks Anlægsdivision. Sikring er præget af en fælleskabskultur, hvor vi løfter i flok og hjælper hinanden – også når det er svært og vi er under tidspres. Vi ved nemlig, at vi er fælles om at lykkes og komme i mål.

Du får arbejdssted i vores nybyggede kontorer i København, der ligger blot få minutter væk fra Dybbølsbro station og Fisketorvet.

Løsningsorienteret og samarbejdsvillig
Dine opgaver vil være blandede administrative opgaver og hjælpe resten af afdelingen med forefaldende kontorarbejde – herunder opsætning af IT-udstyr, opsætning/opdatering af telefoner iPads mm.

Du skal arbejde i flere typer software bla. Office-pakken, SharePoint mm. med opdatering af diverse oversigter, lister osv.

Opgaverne kan også rumme udarbejdelse af vejledninger og processer samt korrekturlæsning og kvalitetssikring. Derudover vil du få erfaring i, hvordan det er at agere i og forstå en større organisation.

Serviceorienteret med flair for IT
Du er i gang med en videregående uddannelse og kan dokumentere dette. Det er fordel, hvis du tidligere har arbejdet med IT og/eller administrative opgaver i et andet studiejob, men det er ikke et krav. Du vil blive oplært og vejledt i tæt samarbejde med dine kolleger, så du bliver i stand til at løse de opgaver, du får.

Derudover forventer vi, at:

  • Du har flair for IT og trives med at arbejde med opsætning og opdatering.
  • Du er struktureret og pligtopfyldende.
  • Du er serviceorienteret og tager udfordringer med et smil
  • Du har gode samarbejdsevner.
  • Du går til opgaver med en praktisk og løsningsorienteret tilgang.
Som studenterhjælper er din arbejdstid ca. 15 timer ugentligt med mulighed for fleksibilitet i forbindelse med dine eksamensperioder. Vi vægter et stort engagement højt, samt at du er fleksibel i perioder med et ekstra stort arbejdspres.

Løn
Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen følger lønnen for HK-studerende, der er 132,40 kr. i timen.

Vil du vide mere?
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Osama Hussein. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stilling” og følger instruktionerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192506&DepartmentId=22221&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877002

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet