Studentermedhjælper til administrative opgaver i IT-afdeling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du studerende og har du flair for administrative opgaver, så søger vi en engageret studentermedhjælper til ca. 15 timer pr. uge til vores IT-afdeling.

Dine ugentlige arbejdsopgaver vil omfatte:

  • Indkøbsordre – oprettelse, varemodtagelse og vejledning i vores finanssystem. Vi benytter SAP.
  • Kontrakt og licens oprettelse, håndtering og leverandørkontakt.
  • Oprettelse og vedligeholdelse af sider på vores Intranet Insite.
  • Eventuel udarbejdelse af e-learning til IT-processer.
  • Bistå i projekter, workshops og udviklingstiltag i vores afdeling.
Generelt kan du være med til at forme de opgaver, du varetager efter interesse og med et selvstændigt ansvar får du stor indflydelse på dine opgaver fx indgå i arbejdet med vores igangværende større SAP projekt eller i arbejdet med ITIL rammeværket, hvis du allerede har eller hen ad vejen får kendskab til ITIL.

Om dig
Du skal være aktiv studerende ved en lang eller mellemlang videregående uddannelse, men det er mindre relevant, hvilken uddannelse du er i gang med. Derudover kan du nikke genkendende til følgende egenskaber:

  • Struktureret og grundig og følger opgaverne til dørs
  • Kommunikere godt i skrift og tale
  • Selvstændig men fungerer også godt i et team
  • Fleksibel
Om os
Naviairs IT-afdeling driver og udvikler IT med det formål, at støtte og vejlede Naviairs forretningsområder vedrørende ydelser indenfor administrativt IT. Vi står for drift, vedligehold, udvikling og sikkerhed på de administrative IT-systemer. Vi er 15 medarbejdere i vores IT-afdeling og vi har kontor i Kastrup.

Vi kan tilbyde
Vi fokuserer på, at vores medarbejdere har gode muligheder for faglig og personlig udvikling og med til jobbet følger desuden;

  • Mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet i arbejdsplanlægningen
  • Flere trænings- og motionslokaler og sociale aktiviteter på tværs
  • Sundhedsordning hvor din mentale og fysiske trivsel er i fokus
  • Kaffe- og frugtordning
  • Fri parkering og el-standere
  • Gode lyse lokaler og moderne møderum
Om ansættelsen
Vi ønsker ansættelse pr. 1. juni 2024 eller snarest derefter.

Arbejdstiden bliver ca. 15 timer og aftales i fællesskab med teamet.

Din ansættelse vil ske i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer, Det Statslige Område - (OAO-fællesoverenskomsten) samt organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat.

Ansættelsen er betinget af, at du kan PET sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden ”Hemmeligt” (NATO SECRET).

Ansøgning
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte IT-projektleder Jannie Lynghøj på tlf.nr. +45 3247 8098.

Klik på ”Ansøg” og send en motiveret ansøgning og dit CV senest 2. april 2024.

Naviair ser mangfoldighed som en fordel, og vi opfordrer derfor alle interesserede og kvalificerede, uanset alder, køn, race, religion og etnisk baggrund, til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Naviair, Naviair Alle , 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010750

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet