Supply Chain Forretningsudvikler med analytiske evner

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Banedanmark er på en spændende rejse, og vi søger derfor en supply chain forretningsudvikler med erfaring for projektledelse og supply chain management. Er du god til at optimere og implementere forretningsprocesser, styre projekter og koordinere på tværs, er du måske den rette kandidat.

Banedanmark er i fuld gang med en historisk opgradering af hele det danske jernbanenet. Vi bygger en helt ny attraktiv, grøn jernbane til nye klimavenlige el-tog samtidig med, at vi holder den gamle jernbane kørende.

Rollen som forretningsudvikler er ny, og for den rette kandidat vil jobbet forme sig under rejsen. Du vil blive en del af teamet for Forretningsudvikling, som, ud over dig, består af tre kollegaer og en teamleder. Forretningsudvikling er placeret i sektionen Supply Chain, som yderligere består af tre andre teams: Indkøb & Forsyning, Lager og Planlægning. Vi benytter SAP og er i gang med at implementere SAP S/4HANA.

I teamet har vi mange spændende udviklingsopgaver blandt andet inde for indkøbs-, planlægnings- og lagerprocessen.

Vi søger:

  • dig, som er god til at se det brede perspektiv og evner at se forbedringer ud fra teoretiske supply chain modeller.
  • en projektleder, som også kan gå i dybden med dataanalyser, når det er nødvendigt.
  • dig, som vægter relationer og det gode samarbejde
  • dig, som er struktureret og målbevidst
Dine kvalifikationer:

Du er uddannet inde for supply chain management og har indgående kendskab til teoretiske SCM modeller. Du har flere års projektledererfaring og er god til at fremlægge dine idéer og resultater i eksempelvis MS Word og PowerPoint. Du er god til at formidle dig mundtligt såvel som skriftligt og behersker gerne engelsk. Du er derudover god til dataanalyse og erfaren bruger af Excel.

Du har erfaring med at udvikle, optimere og implementere processer. Det er et plus, hvis du også kender til at udarbejde SOP’er, procesdiagrammer og instrukser eventuelt til vores kvalitetsstyringssystem.

Hvad Banedanmark kan tilbyde dig

Hos os kommer du til at få en spændende ansættelse i en offentlig organisation og du kommer til at indgå i en sektion, som kun er fire år gammel, og hvor det er vores målsætning at sætte kunden og forretningen i centrum.

I Supply Chain har vi høje ambitioner, og ønsker at blive oplevet som professionelle og visionære samarbejdspartnere. Her bliver du en del af et stærkt fagligt og kollegialt fællesskab. Vi arbejder både teambaseret og selvstændigt med stor gensidig fleksibilitet, så der skabes bedst mulig balance mellem arbejde og privatliv.

Du får arbejdssted i vores moderne hovedkontor, tæt ved Dybbølsbro station. Du kan derudover forvente 1-2 månedlige rejsedage i gennemsnit, afhængig af aktuelle opgavers struktur og geografi. Rejser vil hovedsageligt være til Banedanmarks øvrige lokationer i Danmark.

Løn

Som akademiker ansættes du efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.

For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.

Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 4.

For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer, samt at der tilkommer pension i henhold til overenskomsten.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Michael Hoffmann Mortensen, Teamleder for Forretningsudvikling, på telefon 21355244 eller Jack Ruus Sundby, Sektionschef for Supply Chain, på telefon 2131 0457. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtaler. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192527&DepartmentId=22268&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5879756

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet