Sygeplejerske/klinisk vejleder søges til Plejehjemmet Irlandsvej

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at gøre en forskel for de sygeplejestuderende og samtidig vil være med til at styrke kvaliteten i sygeplejen på plejehjemmet Irlandsvej? Så er du den sygeplejerske/kliniske vejleder, som vi leder efter.

Da vores ene kliniske vejleder har fået ny funktion på plejehjemmet, og den anden har fået sit drømmejob, søger vi to sygeplejersker med klinisk vejlederfunktion, der i tæt samarbejde med afdelingslederne, vil stå i spidsen for at løfte den sygeplejefaglige bevidsthed, og bidrage til et udviklende og spændende læringsmiljø i huset.

Du er sygeplejerske/klinisk vejleder, der med din anerkendende tilgang, griber de komplicerede sygeplejefaglige opgaver. Du kan se sammenhængen i beboerens liv og anamnese, afdække sygeplejefaglige problematikker og hjælpe med at udarbejde sygeplejeinterventioner. Du går ikke af vejen for undringer og faglige sparringer med samarbejdspartnere, f.eks. beboeres læger, hospitaler m.v. Du hviler i din rolle som sygeplejerske og har flere års somatisk erfaring i bagagen. Stillingerne, som er til besættelse pr. 1/2 2024, er på 32-35 timer ugentligt og som udgangspunkt weekend- og helligdagsfri.

Plejehjemmet Irlandsvej ligger i Tårnby Kommune, tæt på kommunegrænsen til København. Vi har et lyst, moderniseret og imødekommende hus, trods den over 50-årige lange historie. Huset er inddelt i 3 afdelinger – B, C og S, med 79 boliger samt 3 aflastningspladser. Vores kerneværdier er faglighed og ordentlighed.

Tårnby Kommune lancerede i 2022 en ny Ældrestrategi, der lægger rammerne for fremtidens ældrepleje i Tårnby Kommune. Som sygeplejerske bliver du derfor en del af en meget spændende udvikling, hvor du får medansvar for, at vi sygeplejefagligt kommer godt i mål.

Du får en masse dybt engagerede og professionelle kolleger, som prioriterer værdighed, livskvalitet og nærvær for beboerne, ved at skabe den trygge, overskuelige og glade hverdag, de har behov for. Du vægter et sundt arbejdsmiljø højt, hvor også læring og udvikling er en naturlig del af hverdagen, uanset om du møder sosu-elever, sygeplejestuderende, ufaglærte eller andre tværfaglige kolleger.

Hovedopgaver
  • Være tovholder og daglig vejleder for de sygeplejestuderende (1., 2., 4. og 6. semester)
  • Afholde obligatoriske studieaktiviteter og samtaler samt opfølgning på individuelle studieplaner
  • Understøtte og udvikle læringsmiljøet for både sygeplejestuderende og elever (vi satser på Studieunits)
  • Agere sparringspartner på komplekse forløb (ex. terminale), hvor der arbejdes tæt med praktiserende læge, den palliative enhed, terapeuter, akutteam m.fl.
  • Sikre højt fagligt niveau i SSH/SSA-gruppen gennem tæt sparring, vejledning og undervisning
Du er
  • Uddannet sygeplejerske med dansk autorisation. Det er ikke et krav at du har den kliniske vejleder uddannelse, men du skal være villig til at tage uddannelsen
  • Engageret, stabil og har en positiv og anerkendende tilgang
  • Selvstændigt initiativtagende til at løse opgaverne og trives samtidig godt med at arbejde i teams. Vi ser gerne, at du har erfaring fra det geriatriske område og primær sektor, og det vil være en fordel, hvis du har kendskab til CURA og FSIII.
Du får
  • Medindflydelse på egne opgaver
  • Høj grad af tværfagligt samarbejde
  • Løbende udviklingstiltag både i huset, men også iværksat fra centralt hold
  • Et forebyggende og sundhedsfremmende miljø, hvor hver enkelt beboers behov og ressourcer er styrende for de sygeplejefaglige handlinger
  • Et plejehjem som ønsker at være attraktiv for beboere, pårørende og medarbejdere
  • Fantastiske kolleger, som glæder sig til du starter
  • Personalegoder i form af biografbilletter, massage ordning og sundhedsforsikring m.m.
Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med Dansk Sygeplejeråd efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Er du nysgerrig på at vide mere om arbejdet som sygeplejerske i Tårnby Kommune se her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til afdelingsleder Anne Toxværd eller afdelingsleder Stephanie Reimer på telefon 32 46 82 46.

Ansøgningsfrist er den 17/12 2023 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 19. og 20. december.

Ansættelsesudvalget vil bestå af afdelingsledere og social- og sundhedsassistenter.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5952384

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet