Systemadministrator til Cura Social søges til Center for Rehabilitering, Omsorg og Sundhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Center for Rehabilitering, Omsorg og Sundhed samler systemadministrator kompetencerne for Cura omsorg og Cura Social i ét samlet team. Vi søger derfor en systemadministrator til Cura Social. Stillingen er på 37 timer ugentlig med ansættelse hurtigst muligt eller pr. 1. januar 2024.

Om stillingen

Vi søger vi en dygtig, engageret og ansvarsbevidst systemadministrator, der vil være med til at sætte retningen og understøtte driften omkring kommunens elektroniske system Cura Social.

Du vil blive en del af Enheden for Kvalitet og Kompetenceudvikling, og en fast del af teamet der varetager den daglige drift, konfiguration og udviklingen af den elektroniske omsorgsjournal (EOJ) i Center for ROS.

I teamet er en Tablet Supporter, en IT-koordinator og to udviklingssygeplejersker, som alle arbejder meget dedikeret og varetager forskellige opgaver med den elektroniske omsorgsjournal. Systemadministratoren for Cura Social er en vigtig medspiller og funktion i teamet omkring den elektroniske journal, da systemet har samme platform og fælles konfiguration.

Du vil skulle arbejde tæt sammen med enhedens øvrige medarbejdere, teamet omkring Cura omsorg, leverandører og andre kommuners systemadministratorer for Cura Social.

Du vil som en fast del af Enhed for Kvalitet og Kompetenceudvikling have din base på et fælleskontor og herfra supportere brugerne på Cura Social samt konfigurere den tekniske del i systemet i tæt samarbejde med teamets øvrige medlemmer. Du vil derudover opleve en tværgående praksis med resten af Enheden og Teamet.

Systemadministratoren for Cura Social, skal i samarbejde med ledere og medarbejdere bidrage til et højt fagligt niveau af sagsbehandling og dokumentationen i Cura Social.

I samarbejde med IT-koordinatoren sikres, at dokumentationssystemet er opdateret og løbende udvikles mhp. at sagsbehandling og dokumentationen løbende kan leve op til de lovgivningsmæssige krav og retningslinjer, der er på socialområdet.

Du skal formidle relevant viden til medarbejdere mhp. kvalitetssikring og patientsikre arbejdsgange.

Om dig
  • Vi forventer, at du er imødekommende, servicemindet, er god til at skabe relationer og kan samarbejde med mange mennesker med forskellige fagligheder.
  • Du har kendskab til den elektroniske journal Cura og modulet Cura Social, og samtidig vil det være en fordel, hvis du har kendskab til socialområdet og VUM.
  • Du har en social - eller sundhedsfaglig uddannelse kombineret med erfaring med konfiguration.
  • Du kan undervise slutbrugere i arbejdsgange og skabe patientsikre arbejdsgange.
  • Du er løsningsorienteret og evner at have mange bolde i luften.
  • Er ansvarlig og stabil
  • Kan koordinere, planlægge og implementere nye tiltag i systemet
  • Er god til at kommunikere og skabe relationer
  • Kan formidle tekniske problemstillinger til forskellige faggrupper
  • Kan analysere og kortlægge problemstillinger i samarbejde med mange interessenter
Dine arbejdsopgaverne er blandt andet
  • Systemadministration for optimal funktionalitet og løbende
  • Sikre support og vejledning af brugerne
  • Fejlmeldinger og fejlsøgning samt opfølgning
  • Samarbejde med leverandører (Systematic)
  • I samarbejde med IT-koordinator, udviklingssygeplejersker/systemadministrator for Cura Omsorg, sikre konfiguration af nødvendige konfigureringer, øvrige justeringer og nye funktioner som løbende bliver integreret i Cura
  • Igangsætte, koordinere og implementere VUM 2.0
  • Tilrettelægge og udføre løbende undervisning i forbindelse med nye tiltag på Cura Social
  • DSD-samarbejde for Cura Social
  • Deltage i relevante erfa-grupper og temadage internt og eksternt
  • Deltage i forskellige projekter og udviklingsopgaver
Din profil
  • Social- eller sundhedsfaglig uddannelse eller anden relevant uddannelse
  • IT-erfaring
  • Erfaring med projektledelse er en fordel
  • Kendskab til sundheds-IT og sagsbehandlings-arbejdsgange i Cura Social
  • Gerne uddannelse i formidling, supervision og undervisning
  • Erfaring fra lignende stilling/lignende opgaver
  • Erfaring med formidling på alle niveauer i en organisation.
  • Erfaring med kvalitetsudvikling
  • Kan indgå i et konstruktivt og respektfuldt samarbejde på alle niveauer i Center for Rehabilitering, Omsorg og Sundhed
  • Kan arbejde selvstændigt og i team
Vi kan tilbyde dig
  • Et selvstændigt og udfordrende job, med mange faglige og alsidige arbejdsopgaver
  • Et tværfagligt team af engagerede og dedikerede medarbejdere hvor der er plads til sparring, refleksion og samarbejde på tværs
  • En arbejdsplads i konstant forandring og udvikling med plads til medindflydelse
  • Mulighed for uddannelse/kurser inden for området
  • Mulighed for fleksibel arbejdstid inden for normal kontortid

Du vil indgå i Center for ROS, Enhed for Kvalitet og Kompetenceudvikling sammen med to demenskoordinatorer, en sårsygeplejerske, tre uddannelsesansvarlige, en hygiejnesygeplejerske, tre udviklingssygeplejersker, IT-koordinator, en tablet supporter, tre kliniske diætister, en faglig koordinator / klinisk diætist og en leder.

Enhedens medlemmer arbejder meget selvstændigt med hver deres ansvarsområder, men samtidig giver enheden mulighed for kollegial støtte, samarbejde og sparring.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest og indhentes børneattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til Teamleder Gitte Munkebo Mogensen på telefon 29471722, eller specialsygeplejerske Camilla Danielsen på telefon 2369 6122.

Ansøgningsfrist til stillingen er onsdag d. 22. november. Der vil blive afholdt samtaler mandag d. 27. november.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936837

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet