BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger 1 korttidsvagt til afdeling C, gerne en studerende, som vil tjene lidt ekstra
Plejehjemmet Irlandsvej søger 1 korttidsvagt på 12,15 time ugentligt fra kl. 16.30 - 20.00 med 5-2 vagter. Vagterne ligger i lige uger fra onsdag til og med søndag, og i ulige uger fra onsdag til torsdag.
Plejehjemmet Irlandsvej rummer 3 beboerafdelinger med i alt 82 beboere, hvor af de 22 er bosiddende på afdeling C.
Jobbet består af at dække bord til aftensmaden, opvarmning/tilberedning af aftensmaden, oprydning, opvask og lettere rengøring i køkkenet, egenkontrol, samt socialt samvær med boerne ved måltidet.
På Plejehjemmet Irlandsvej brænder vi dagligt for at gøre en forskel og give vores beboere en betydningsfuld hverdag. Vi har alle forskellige kompetencer, er gode til at sparre med hinanden i det daglige, og vi hjælper hinanden på tværs af fløjene/huset. Vi arbejder helhedsorienteret, rehabiliterende og aktiverende med udgangspunkt i den enkelte beboers behov.
Vi ønsker at skabe trygge rammer og kontinuitet i hverdagen for beboerne, et velkomment og varmt hus for besøgende, en arbejdsplads hvor den enkelte medarbejder har mulighed for at lære og udvikle sig og ikke mindst et hus, hvor medinddragelse og medansvar er i højsædet.
På plejehjemmet Irlandsvej arbejder vi med udgangspunkt i begrebet ”Ordentlighed” som et fælles værdigrundlag, der giver næring til udvikling og trivsel. Dette fordi vi i fællesskab ser muligheder i stedet for begrænsninger. Du kan læse mere om plejehjemmet her.
Vi forventer at du- Brænder for at arbejde med ældre mennesker
- Mødestabil
- Kan samarbejde med plejepersonalet
- Grundig oplæring og introduktion
- Gode kolleger
- Fokus på arbejdsmiljø og trivsel
- Attraktive personalegoder efter endt prøvetid blandt andet biografbilletter, massageordning, rabat til årskort til Den blå planet, fitnessordning, sundhedsforsikring. Disse kan ses her.
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med 3F eller FOA efter forhandling.
Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.
Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.
Yderligere oplysningerØnsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til afdelingsledere Anne Toxværd eller Elaine Ladegaard på tlf:32468246.
Ansøgningsfristen er d. 31. august 2023. Ansættelsessamtaler holdes løbende, og opslaget fjernes når rette kandidat er fundet.
AnsøgningAnsøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.
Behandling af personoplysningerTårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.
Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.
Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.
Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.
For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.
Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Tårnby Kommune, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.taarnby.dk/om-kommunen/job/ledige-stillinger/?hr=show-job/160096&linkref=130208&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5895336