Tårnby Kommune søger en administrativ medarbejder med flair for økonomi og IT

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du vil blive en vigtig brik i Center for Udvikling og Digitalisering / Team IT. Stillingen vil primært bestå af daglig administration af centerets budget og regnskab samt medvirken ved indkøb af nyt hardware og software via SKI aftaler. Ud over dette vil du få en del at gøre med mobiltelefoner og lettere support af disse.

Afdelingen

Med direkte reference til teamlederen i Team IT, vil du blive en del af et team bestående af 13 og dygtige teknikere. De økonomiske opgaver vil dog omfatte hele Center for Udvikling og Digitalisering, som består af yderligere 12 medarbejdere.

Dine kvalifikationer
  • Assistent med økonomisk/administrativ linje
  • Gerne Informatikassistent uddannelsen
  • Erfaring med KMD OPUS Økonomi system
  • Kendskab til reglerne for udbud af varer og tjenesteydelser (EU)
  • Kendskab til håndtering af aftaler fra KOMBIT og Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S (SKI)
Ønskeligt
  • Erfaring med Microsoft 365 suiten af kontorprogrammer og sikkerhedsprodukter
  • Uddannelse i anvendelse af Windows styresystemerne
  • Kendskab til Microsoft Intune MDM applikation
  • Kendskab til Microsoft licenser
Dine arbejdsområder
  • Daglig administration af centerets budget og regnskab
  • Medvirken ved indkøb af nyt hardware og software samt licenser
  • Lettere support af kommunens brugere
  • Vedligeholdelse af installationsplan og licenskontrol
  • Kontakt til leverandører
  • Administration af rådhusets mobiltelefoner.
  • Administrative opgaver i forbindelse med anskaffelse, vedligeholdelse og drift af telefonanlæg i alle kommunale ejendomme, samt indkøb af mobiltelefoner.
Dine personlige egenskaber
  • God skriftlig formuleringsevne
  • Gode formidlingsevner
  • Selvstændig, initiativrig og resultatorienteret
  • Evne for præcision og kvalitet i arbejdet
  • En serviceorienteret holdning overfor brugerne
Et job med stor selvstændighed

Som informatikassistent i Tårnby Kommune kan du - sammen med et team af dygtige kolleger - se frem til en hverdag med udfordrende, spændende, selvstændige og varierende arbejdsopgaver.

Vi tilbyder en 37 timers arbejdsuge med flekstid, kantineordning og en række personalegoder. Hvilke kan du se her.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Nærmere oplysning om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder Jens Nielsen på telefon 3247 1219.

Ansøgningsfristen er søndag den 19. november. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 47- 48.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk .Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936272

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet