Telefonisk rådgiver, der kan smile med stemmen, søges til Tårnby Kommunes Telefoniske Rådgivning

Profilbillede
dato

Kan du smile med stemmen, og har du lyst til at være en del af en faglig stærk Telefonisk Rådgivning? Så se med her – for lige nu søger vi en servicemindede telefonisk rådgiver i Tårnby Kommune.

Hvis det giver dig energi og arbejdsglæde at yde en ekstraordinær god telefonisk betjening for alle typer borgere, så er det formentlig dig vi leder efter i vores Telefoniske Rådgivning.

Om Telefonisk Rådgivning

Tårnby Kommune etablerede ved årsskiftet en Telefonisk Rådgivning.
Den telefoniske rådgivning er en central service- og samarbejdsfunktion i kommunen, da den telefoniske dialog er borgernes fortrukne kommunikationskanal med os. Vores ambition er, at op mod 50% af borgernes spørgsmål skal kunne besvares i den telefoniske rådgivning. Spørgsmålene spænder bredt og svarene findes blandt andet i vores vejledningssystem, der er udarbejdet i samarbejde med kommunens centre. Da teamet fortsat er forholdsvist nyt, vil du være med til at forme og bidrage til den videre udvikling af teamet, hvor der fortsat er plads til forbedringer og hvor vi løbende lærer af vores erfaringer. Den Telefoniske Rådgivning er forankret i Borgerservice, og der vil derudover være et meget tæt samarbejde med alle centre på rådhuset.

Hvad er dine opgaver?

Som telefonisk rådgiver er din primære opgave at besvare telefonopkald og hjælpe borgere og virksomheder med at finde løsninger på en bred vifte af spørgsmål, samt at guide dem i brugen af de digitale selvbetjeningsløsninger.
Dit primære arbejdsredskab vil være vores vejledningssystem; Selvbetjening.nu, understøttet af en række fagsystemer og øvrige webbaserede platforme.

Hvad skal du kunne?
  • Det vigtigste er, at du har lyst og mod på at tale i telefon det meste af din arbejdsdag.
  • Det vil være en fordel, hvis du har en generel kommunal erfaring ift. lovgivning og forvaltningspraksis.
  • Du må gerne have erfaring med og flair for journalisering i kommunale fagsystemer.
  • Du skal være fortrolig med opslag og videnssøgning i kommunale fagsystemer og hjælpeværktøjer.
  • Det er vigtigt, at du motiveres af at yde professionel service og give borgerne en god oplevelse både på Dansk og Engelsk.
  • Det er afgørende, at du trives med, samt mestrer, telefonisk formidling, herunder at kunne smile med stemmen, selv i pressede situationer.
  • Du skal være nysgerrig og have en lyttende tilgang. Du skal evne at stille borgerne de rette spørgsmål for at finde ind til kernen af borgerens og virksomhedernes henvendelser.
  • For at kunne finde svar på borgernes mangeartede spørgsmål er det vigtigt, at du besidder en evne og lyst til at navigere i mange forskellige IT- og fagsystemer, samt en nysgerrighed i forhold til at lære nye fagsystemer at kende.
  • Du skal evne at kunne opretholde serviceniveauet for hver enkelt person, du får igennem, trods der til tider kan være mange i kø på telefonen.
  • Erfaring fra en lignende stilling og kendskab til kommunale opgaver er en fordel.
  • Du vil blive en del af et udviklings- og samarbejdsorienteret team, hvorfor du skal være villig til løbende at udvikle dine kompetencer. Og både at give og modtage løbende feedback samt at indgå i interne træningssessioner med teamets faglige koordinator.
Din onboarding-proces omfatter
  • Oplæring i vejledningssystemet samt i de enkelte fagsystemer.
  • Kompetenceudvikling i forhold til den gode serviceorienterede dialog med borgere eller virksomheder.
  • Introduktion til kommunen og relevante IT-systemer
Hvem er vi?
  • Dit team vil bestå af i alt 6 medarbejdere herunder en faglig koordinator. Teamet er en del af Borgerservice, som er en del af Center for Beskæftigelse og Borgerservice på Tårnby Rådhus.
  • I Center for Beskæftigelse og Borgerservice ønsker vi at give alle borgere den bedst mulige service – at alle henvendelser behandles rettidigt, smidigt og uden unødvendigt forbrug af ressourcer hos hverken borger eller os.
  • Vi møder hver borger med nysgerrighed og finder i fællesskab gode løsninger, uanset hvad deres henvendelse drejer sig om.
  • Vi arbejder kontinuerligt på at udvikle løsninger, der muliggør vores vision. Det betyder også, at feedback og læring er en naturlig del af vores hverdag, og at vi hele tiden arbejder for at blive endnu bedre til at levere den service, som borgerne og virksomhederne efterspørger.
Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest og indhentes børneattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Stillingen er på 37 timer ugentlig med start snarrest.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Borgerservicechef, Zacharias Richardy, på telefon 3247 1123 eller fagkonsulent Paul Birkholm på telefon 3247 1609..

Rekrutteringsprocessen

Ansøgning: Du bedes sende din ansøgning og CV senest 5. maj 2024.

Samtaler: Vi forventer, at der afholdes samtaler i uge 19-20.

Ansættelsesudvalget består af:

  • Zacharias Richardy, Borgerservicechef
  • Paul Birkholm, Faglig Koordinator i den telefoniske rådgivning
  • Alia Saady, Implementerings- og projektkonsulent
  • Malene Astof, Telefonisk Rådgiver

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034806

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet