Turnusmedarbejder til vagtplanlægning og support

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du interesse for at være med til at understøtte vores operative linjeenheder med hensyn til spørgsmål og opgaver i forbindelse med vagtplanlægning, drift, opfølgning og systemunderstøttelse?

Vi søger en turnusmedarbejder til at supporterer enhederne med hensyn til efterregistrering af vagtlister, operativ drift af turnussystemer i SAP og vagtplanlægningsværktøjet Europlanner, vedligeholdelse af regel- og vejledningsdokumentation, prognoser, statistik/rapporter og andre ad-hoc opgaver.

Vi sørger for, at de ca. 400 operative medarbejderes arbejdstid, afvikling af ferie, øvrige kvotedage og reelt gået tid bliver registreret og indtastet korrekt i vores turnussystemer, SAP og Europlanner.

Vi står overfor en større renovering på turnusområdet herunder også opgradering af eksisterende tekniske løsninger.

Du bliver en del af et team på 6 medarbejdere, der alle arbejder for at levere god kvalitet og høj service til vores operative chefer og medarbejdere.

Som ny medarbejder vil du indgå i turnusteamet og du vil få en grundig oplæring i alle aspekter af arbejdet på komplekst vagtplanlægningsområde, herunder oplæring i SAP og Europlanner.

Trives du med systematik, overblik og har du blik for detaljen
Du bliver primær ansvarlig for at vagtplanlægge, registrere, følge op, lave udtræk og behandle vagtplandata samt efterregistrere daglige vagtlister for vores operative medarbejdere. Du skal sørge for at afstemme deres præstationstid, fridage og kvoter samt deltage i udarbejdelse af årsafregningen. Du får ansvaret for support til udvalgte enheder og medarbejdere, men da vi er en lille serviceenhed, er det vigtigt at vi støtter hinanden på tværs af ansvar og opgaver.

Du vil løbende være i dialog med vores medarbejdere, lokale vagtplanlæggere og daglige ledere om spørgsmål og opgaver i forbindelse med arbejdstidstilrettelæggelse, men du vil også få et bredt samarbejde med andre afdelinger i Naviair, eksempelvis HR, Finance og IT.

Om dig

  • Du er helt fortrolig med Microsoft Office - og det er særligt vigtigt, at du er god til Excel
  • Du har en nysgerrig tilgang til tekniske systemer og tilegner dig viden om deres funktionalitet
  • Det vil være en klar fordel, hvis du har kendskab til vagtplanlægning og vagtregistrering for operative miljøer
  • Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til SAP
  • Du har en positiv tilgang til opgaveløsning - uanset om der er tale om rutineopgaver eller udviklingsprojekter
Herudover er du som person selvkørende, en god holdspiller og du har et stort servicegen. Du er god til at fastholde overblikket samtidig med at du lægger vægt på detaljen. Du er positiv og udadvendt og har gode kommunikationsevner.

Vi kan tilbyde
Vi fokuserer på, at vores medarbejdere har gode muligheder for faglig og personlig udvikling og med til jobbet følger desuden;

  • Mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet i arbejdsplanlægningen
  • Mobil, PC og betalt hjemmeopkobling
  • Fri parkering, god kantineordning
  • Gode lyse lokaler og moderne møderum
  • Flere trænings- og motionslokaler og sociale aktiviteter på tværs
  • Sundhedsordning hvor din mentale og fysiske trivsel er i fokus
Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden udgør gennemsnitlig 37 timer pr. uge.

Løn og ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes på et niveau, afhængigt af erfaringer og kvalifikationer. Som HK’er ansættes du i henhold til fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område samt tilhørende Organisationsaftale for kontorfunktionærer/IT medarbejdere m.fl.

Ansættelse er betinget af, at du kan sikkerhedsgodkendes til ”Hemmeligt” (NATO SECRET).

Du starter din nye karriere sådan
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at sende en e-mail til chef for Resources, Rikke West, rkw@naviair.dk

Naviair ser mangfoldighed som en fordel og vi opfordrer derfor alle interesserede og kvalificerede, uanset alder, køn, race, religion og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 8. november 2023. Klik på ”Ansøg” og send en motiveret ansøgning og dit CV.

Vi har planlagt at afholde 1. samtaler i uge 46 og 2. samtaler i uge 47.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Naviair, Naviair Alle, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5931367

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet