BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Krüger Search søger en veluddannet og samarbejdsorienteret Pensions Konsulent, med godt kendskab til BEC IT løsninger, til en alsidig og spændende stilling hos CS Pensionsfond.
- Du bliver en vigtig del af den daglige drift af pensionsfonden.
- Du bliver en integreret del af en mindre organisation, hvor man hjælper hinanden og hvor den faglige stolthed er i højsædet.
- Du får et godt arbejdsklima, uformel tone, og et helt særligt fællesskab.
- Du bliver en del af administrationen af forhenværende- & nuværende soldaters pensioner.
- Din primære opgave bliver at rådgive & servicere fondens medlemmer.
- Du tilbydes ligeledes Direktionsassistent opgaver, hvis du ønsker.
- Du forventes at have indgående kendskab til BEC IT løsninger.
- Du får stor frihed under ansvar.
- Du får gode & velordnede løn- & personale forhold.
CS Pensionsfond:
- CS Pensionsfond administrerer pensioner for ca. 20.500 medlemmer, som alle er nuværende eller tidligere ansatte i Forsvaret.
- CS vægter at servicere deres medlemmer bedst muligt, og ser det som faglig stolthed.
- CS brænder for at optimere medlemmernes pensionsordninger.
- CS Pensionsfond består af Fondschef, Souschef, Compliance Officer og 4 dygtige medarbejdere. Læs venligst mere på CS Pensionsfond
Du tilbydes:
- Attraktiv lønpakke inkl. god pension, efter kvalifikationer.
- Arbejdstid på 37 timer + frokost.
- 6 ugers ferie.
- Bredbånd/fibernet, mobil, laptop.
- Gode muligheder for at arbejde hjemmefra, efter nærmere aftale.
- Gode muligheder for videreuddannelse, efter nærmere aftale.
- Stærk udviklingsplatform, både personligt og fagligt.
- Stor frihed under ansvar.
- God Work/Life balance.
- Indkøringsprogram til stillingen.
Dine Personlige kvalifikationer:
- Struktureret og velovervejet, med et godt overblik.
- God til at lytte & forstå.
- Ansvarsbevidst, ærlig & redelig.
- Åben, venlig og samarbejdsorienteret.
- Servicemindet og ”Det-Klare-Jeg” attitude.
Dine Erhvervsmæssige kvalifikationer:
- Erfaring med pensionsrådgivning.
- Erfaring med rådgivning af livsforsikringskunder.
- Erfaring fra pengeinstitut.
- Erfaring med BEC IT løsninger.
- Gerne erfaring med udarbejdelse af analyser & rapporter.
- Gerne erfaring med finansielle vurderinger.
- Gerne erfaring med Excel & Powerpoint.
- Gerne erfaring fra tilsvarende stilling.
- Erfaring med professionel skriftlig kommunikation.
- Gode mundtlige kommunikationsevner.
Dine Uddannelsesmæssige Kvalifikationer:
- Uddannelse fra Forsikringsakademiet.
- Uddannelse fra Bank/Pengeinstitut.
- Videregående økonomisk/finansiel uddannelse med relevante kurser/erfaring.
- Anden lignede uddannelse med relevante kurser/erfaring.
Geografisk placering:
- Kontoret ligger centralt placeret ved Islands Brygge tæt på havn og byens puls.
- Gode muligheder for offentlig transport, tættere på metro og bus, og mulighed for parkering ved bygningen.
Ansøgningsfrist:
- Snarest muligt eller efter nærmere aftale.
- Løbende behandling af ansøgninger.
Tiltrædelse:
- Snarest muligt eller efter nærmere aftale.
Interesseret i stilling:
- Send os venligst dit CV mrk. A via https://kruger-search.com/ansogning/
- Eller send venligst dit CV via www.kruger-search.com
- Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe 40 93 03 99 eller skrive til: krugersearch@kruger-search.com.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Krüger Search, Strandvejen, 2900 Hellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: krugersearch@kruger-search.com
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840456