Ung, lille børnehave i Tårnby Kommune søger pædagog på deltid

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Børnehaven Tejn Allé er en lille børnehave, som åbnede den 01.10.2019 og er normeret til 40 børn fordelt på to grupper. Børnehaven er en enhed under Vuggestuen Corneliusmindevej 4, og som pædagog bliver du en del af et fagligt team, hvor der samarbejdes på tværs af afdelingerne.

I børnehaven arbejder vi målrettet med barnets nærmeste udviklingszone. Pædagogerne er bevidste om at skabe et trygt og omsorgsfuldt læringsmiljø med fokus på barnets deltagelse og barnets egne læringsprocesser.

Vi er en børnehave, der skaber plads og tænker i udvikling for både børn og personale. Vi arbejder målrettet med læreplaner og tænker udvikling, trivsel og dannelse ind i dagligdagens læringsmiljøer og i de tilrettelagte pædagogiske aktiviteter.

Vores pædagogik tager udgangspunkt i relationer, sociale fællesskaber og forældreinddragelse. Vi ved, at vi medvirker til det enkelte barns trivsel, læring, udvikling og dannelse, og derfor lægger vi vægt på nærværende voksne, der ser og har barnets ressourcer for øje.

Vi søger en pædagog, der kan bidrage med pædagogiske vinkler, faglige diskussioner og som brænder for at skabe de bedste betingelser for børnene. En pædagog, der kan arbejde selvstændigt, men samtidig være en fagprofessionel samarbejdspartner. For os er det vigtigt, at du kan forholde dig fagligt og reflekterende over for både kollegaer, børn og forældre i alle situationer.

Ansættelsen er på 33-35 timer ugentligt fra 1. januar 2024.

Vi forventer, at du
  • Er uddannet pædagog.
  • Er initiativrig, arbejder selvstændigt og er en god samarbejdspartner.
  • Kan indgå i udviklende faglige fællesskaber samt udviser samarbejdsevner.
  • Kan forholde dig reflekterende og konstruktivt til fagudviklingsprocesser, samt omsætte dette til fremadrettet kvalificering af pædagogikken.
Vi kan tilbyde dig
  • Samarbejde med vuggestuen Corneliusmindevej hvor der er 27 børn i alderen 0-2 år og 10 ansatte.
  • Lille børnehave med 40 børn og 7 ansatte.
  • Et godt samarbejde med højt fagprofessionelt ansvar, stort engagement, plads til forskelligheder og godt humør.
  • Faglig udvikling i et fagprofessionelt miljø.
  • Et uderum/inderum med plads til leg, udvikling, læring og dannelse.
  • Arbejde med læreplaner og Tårnby Kommunes indsatsområder.
  • Et arbejde i et miljø med æstetikken i højsæde, hvor vi vægter faglig udvikling.

Så søger du pædagogisk kvalitet, gode kolleger og et arbejde med indflydelse og gode rammer, så er børnehaven Tejn Allé helt sikkert noget for dig.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med BUPL efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest og indhentes børneattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Er du nysgerrig på at vide mere om arbejdet som pædagog i Tårnby Kommune se her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til leder Rie Hansen på telefon 24268990.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende. Når rette kandidat er fundet, fjernes stillingsopslaget fra Tårnby Kommunes hjemmeside.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af persondata

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5943674

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet