Vagtplanlægger søges til Center for Social indsats og Udvikling (driftssikring)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Energisk vagtplanlægger søges til en nyetableret stilling 32-37 timer, til vores fire områder, Botilbud, Social indsatsteam og Aktivitetsteam og Ledsagerordning.

I forbindelse med en større omstrukturering i kommunen er det besluttet, at vi samler vagtplanlægningen fra bostederne til en central person, med arbejdsplads på Tårnby Rådhus. Stillingen er krævende ift. at opretholde driftssikkerhed på institutionerne og centret.

Stillingen

Vores bosteder skal opleve sig godt støttet og rådgivet i deres løsning af vagtplanlægningen for at kunne løse kerneopgaverne. Der er derfor brug for at du kan arbejde systematisk og struktureret i samarbejde bostederne.

Som vagtplanlægger får du ansvaret for vagtplanlægningen og indberetning for de 4 botilbud, Indsatsteamet samt Aktivitetsteamet i KMD-vagtplan. Indberetning af ferie, sygdom, FO dage, etc. og holde styr på time regnskabet m.m. for vores Ledsagerordning. Vi skal have implementeret KMD-vagtplan ny version i marts 2024.

Du vil komme til at samarbejde med de forskellige afdelingsledere for de forskellige afdelinger, for at få løst vagtplanlægningen til glæde for ledelse og medarbejder.

Vores faglige forventninger til dig
  • Gerne kendskab til KMD-vagtplan.
  • Viden omkring arbejdstidsregler
  • Udarbejde ferieplaner ift. sommerferie, juleferie, FO dage, etc.
  • Indblik i lokalaftaler/overenskomster ift. hvad det har af betydning for de forskellige faggrupper når der skal laves vagtplansrul
  • Indblik og kendskab til ferieregler, barselsregler, børns sygedage mm.
  • Arbejde struktureret i KMD vagtplan og ajourføre denne ift. sygemeldinger, ferie, afspadsering mm.
  • Oprette nye medarbejder i KMD-vagtplan
  • Arbejde struktureret med at styre timeregnskab for Ledsagerordningen.
  • Lønindberetning for Ledsagerordningen
Vore forventninger til dig som person
  • Have et generelt godt overblik
  • Kunne vejlede medarbejderne omkring fx ferieregler etc.
  • Gode relationelle kompetencer.
  • Kunne strukturer de forskellige arbejdsopgaver.
  • Engageret
  • Mødestabil.

De 4 botilbud er fordelt på 4 matrikler i Tårnby. De 4 bosteder har sammenlagt ca. 35 medarbejder og består pt. af et psykiatrisk bosted, et bosted for lettere udviklingshæmmede unge, et socialpsykiatrisk botilbud og et akutbosted for hjemløse.

Aktivitetsteamet og Cafe Cookie består af ca. 11 medarbejdere, som står for aktivitet og samvær, Gruppeforløb og et Styrket fritidsliv. Aktivitetshuset har lokaler på den gamle Tårnby skole. Cafe Cookie er beliggende på Tårnby kommunes hovedbibliotek.

Indsatsteamet består af ca. 12 medarbejder, som primært kører ud til borgere, som bor i egen bolig og modtager støtte ud fra §85.

Ledsagerordningen som er en del af indsatteamet, består af ca. 80 ledsager, som servicer kommunens borger som har fået bevilliget ledsager. Vagtplanlæggeren forventes at styre time regnskab i samarbejde med ledsagerne.

Centret

Centeret består af Administration, Voksenrådgivningen, Botilbudsteam, Indsatsteam og Aktivitetsteam. Kerneopgaven for Center for Social indsats og udvikling er at drive og udvikle kommunens tilbud, at sikre tidlig og målrettet indsats for kommunens udsatte borgere, sikre trivsel og udvikling for borgeren og sikre korrekt og kvalificeret borgerservice.

Vores vision er at skabe tilbud af høj kvalitet og sikre at vores ledelser og medarbejder bliver så godt understøttet af vores tværfaglige medarbejdere, som muligt.

Centret er i rivende udvikling med stor villighed til at udvikle nye projekter og kompetencer. Vi er kendetegnet ved engagerede og fagligt dygtige ledere og medarbejdere, der er optaget af at sikre alle udsatte borgeres trivsel og udvikling. Vi har fokus på at skabe helhedsorienterede løsninger til gavn for den enkelte borger

Vi vægter samarbejde med vores kollegaer i de øvrige centre/afdelinger højt og som medarbejder har du muligheden for at videreudvikle de faglige kompetencer du allerede har, i samarbejde med dine kollegaer.

Når du har været ansat i Tårnby Kommune i 3 måneder, har du mulighed for at gøre brug af Tårnby Kommunes personalegoder, f.eks. biografbilletter, rabat til årskort til "Den Blå Planet", fitnessordning, sundhedsforsikring og massageordning.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med HK efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til Lykke Villerslev på telefon 30760318.

Ansøgningsfristen er d. 15. december 2023 kl. 12:00 Vi håber på ansættelse snarest, dog gerne 01/02/24. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag d. 19. december.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Digitalisering og Udvikling, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5947649

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet