Virksomhedskonsulent til fleksjobområdet.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Virksomhedsservice Tårnby servicerer vi det lokale erhvervsliv i både Tårnby og Dragør kommuner med rekruttering, fastholdelse og opkvalificering. Vi søger en ny medarbejder med et godt kendskab til fleksjobområdet, til at varetage en ny indsats for fleksjobteamet.

Som virksomhedskonsulent skal du fungere som fleksjob teamets ansigt udadtil mod virksomhederne. Du er stærk på at skabe jobåbninger og hjælpe vores ledige fleksjobbere i beskæftigelse. Det gode match er en grundlæggende forudsætning for, at den ledige kommer i job og du skal derfor have et skarpt blik for den enkeltes kompetencer og arbejdsmarkedets behov. Du har en naturlig sælger i maven og kan lave konkrete aftaler med virksomheder, samt vedligeholde den gode relation med virksomheden.

Du vil sammen med sagsbehandlerne i fleksjobteamet arbejde tæt sammen om at bringe ledige fleksjobbere tættere på arbejdsmarkedet og sammen skal i sprede budskabet om fordelene ved at ansætte en fleksjobber. Du har ligeledes erfaring med at få placeret borgere i virksomhedsrettet aktivitet herunder ordinære jobs, løntilskud og praktikker. Det er en forudsætning, at du kan kommunikere klart i både skrift og tale. Kender du til VITAS og fagsystemet FASIT er det en fordel, men ikke krav, da du vil få oplæring og et onboarding program.

Vi er et professionelt team bestående af 10 medarbejdere med forskellige fagligheder; en broget skare af humørfyldte mennesker, der giver plads til hinanden, og hvor der er højt til loftet. Vi har base på Gl. Kirkevej 98, 2 sal. 2770 Kastrup, men du må forvente at størstedelen af din daglige gang vil være i Jobcenteret på Amager Landevej 76, hvor fleksjobteamet har til huse.

Vi ser gerne at du:

  • er ordholdende af natur og har en tillidsskabende udstråling
  • kan kommunikere klart og tydeligt med virksomheder og mennesker, høj som lav
  • arbejder systematisk og er grundig i dit arbejde
  • kan arbejde selvstændigt og er god til at sætte sig ind i nye ting
  • har erfaring med beskæftigelsesområdet – eller har talent for det
  • skal kunne anvende egen bil til arbejdsopgaver
  • er udpræget holdspiller, men kan gå selv, når det kræves

Vi kan tilbyde dig:

  • et afvekslende og spændende job
  • stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver
  • flekstid med mulighed for at tilrettelægge din arbejdsdag
  • gode kolleger, der bakker hinanden op
  • mulighed for faglig sparring med erfarne mennesker
  • en afslappet og uhøjtidelig atmosfære med plads til gode grin
  • adskillige personalegoder

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med HK/Dansk Socialrådgiverforening efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til Leder Yassin Ardone på telefon tlf. 51729067.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Vi kontakter dig telefonisk hvis du er kommet i betragtning til stillingen.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Organisations- og Personaleafdelingen, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6014236

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet