Vuggestuen Ugandavej søger køkkenassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Går du med drømmen om at tilberede sund, nærende og velsmagende mad til skønne børn i alderen 0-3 år, så er det nu du skal slå til. Vi søger en faglig og velfunderet køkkenassistent på 30-35 timer til vores institution på Vestamager.

Du skal stå for at tilberede formiddagsmad, frokost og eftermiddagsmåltid til 34 vuggestuebørn og personalet.

Vi kan tilbyde dig et job, hvor du har stor indflydelse på din dagligdag, hvor du får alsidige arbejdsopgaver samt plads og rum til nytænkning. Du vil indgå i et samarbejde med institutionens pædagogiske personale og ledelse omkring måltiderne samt vores mad- og måltidspolitik. Du bliver i vuggestuen en del af et unikt hus med god energi og en engageret og omsorgsfuld personalegruppe, hvor vi er gode til at hjælpe hinanden og har let til latter.

Forventninger til dig
  • Du har en relevant uddannelse og køkkenfaglig viden
  • Du har interesse i at udvikle børnenes mad-mod.
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt.
  • Du skal være struktureret og have et godt overblik, da der skal være mad klar til bestemte tidspunkter på dagen.
  • Du skal være passioneret omkring madlavning.
  • Du har viden om hvilke fødevarer, der passer til aldersgruppen 0-3 år.
  • Du er åben for input fra det pædagogiske personale, og er med til at understøtte det pædagogiske arbejde i spisesituationerne.
  • Du er mødestabil, fleksibel, engageret og ansvarsbevidst og forstår vigtigheden i, at du er en uundværlig medspiller, for at huset kan fungere optimalt.

Institutionens åbningstid er mandag-torsdag kl. 6.30-17.00 og fredag kl. 6.30-16.00. Din arbejdstid ligger indenfor dette tidsrum. Stillingen er på 30-35 timer om ugen med tiltrædelse den 1. februar 2024 eller hurtigst muligt.

Kan du se dig selv i ovenstående, så send din ansøgning til os eller giv et kald, hvis du har lyst til at se vores skønne arbejdsplads inden du søger.

Vi ansætter løbende, da vi ønsker ansættelse snarest muligt. Vi glæder os til at møde dig.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med FOA efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest og indhentes børneattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til Souschef Sarah Willaume på tlf. nr. 24 98 58 85 eller Konstitueret leder Trine Villadsen på tlf. 30 89 63 47.

Ansøgningsfristen er d. 4.1.2024. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af persondata

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk

Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955579

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet