ADMININSTRATIONS- OG HR CHEF - til førende Ædelmetals forhandler samt Valutavekslingskonto

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

  • reference til CEO

Bernstorffsgade 16-22 / Vester Farimagsgade 3

DK- 1577 København

Tlf. 33 11 15 10

https://tavex.dk

VIRKSOMHEDEN

Tavex er den førende ædelmetals-forhandler samt valutavekslingskontor i Nordeuropa.

Tavex Group blev grundlagt i 1991 og har etableret sig selv som den førende ædelmetals-forhandler og valutavekslingskontorer i 8 nordeuropæiske lande med omkring 1,9 mio. kunder årligt i gennemsnit.

Virksomheden holder til tæt på Københavns Hovedbanegård, og til trods for en til tider hektisk hverdag er arbejdsmiljøet meget uformelt og præget af gode kollegaer, der sætter pris på et godt humør og god humor. Teamet er forholdsvist ungt, så det skal være en, som kan trives ved at arbejde med flere kollegaer i 20’erne.

Den hidtidige Administrationschef har fået nye udfordringer, hvorfor vi nu leder efter en kompetent efterfølger.

ORGANISATIONEN

Organisationen i Kbh. består i dag af ca. 15 medarbejdere.

Der er generelt tale om en flad organisation, hvorfor der ikke er langt fra beslutning til handling.

STILLINGEN

Stillingen som Administrationschef refererer til CEO og indgår i den daglige ledelse i virksomheden i København.

OPGAVEN

For at komme hurtigst ind i opgaven og i stillingen kræves der, at der i opstarten vil skulle bruges op til 3 måske 4 måneder i forskellige stillinger som henholdsvis ekspedient, Front Officer, Back Officer for at lære virksomheden, kundernes behov og adfærd at kende.

Arbejdsopgaverne består hovedsageligt af:

  • Ledelse, udvikling og motivering af med arbejderne på kontoret
  • Deltager i nødstilfælde også i den operationelle del af ekspeditionerne
  • Overblik over den daglige drift
  • Bemandingsplaner / Skemaplanlægning/ Ferieplanlægning
  • HR ansvarlig
  • Planlægning og gennemførelse af jobsamtaler
  • Kontrakter – udarbejdelse og arkivering
  • Optimeringer af processer og forretningsgange
  • Opfølgning på budgetter
  • Assistere i forbindelse med kunderådgivning
  • Tæt samarbejde med teamet
  • Kompetent sparring på daglig basis med CEO
  • Oplæring af nye medarbejdere / opdatere eksisterende medarbejdere
  • Sørge for at butikken åbner og lukker til tiden dagligt
  • MUS-samtaler, ansættelser og on-boarding

Succeskriterier

  • Alle procedurer afvikles ifølge lovgivningen gode relationer til finanstilsynet vedligeholdes
  • Medarbejderne supporteres professionelt
  • Hurtige klare svar til kollegerne

Stillingen er placeret på hovedkontoret i Vestre Farimagsgade i København. Den primære arbejdstid vil blive brugt i Tavex butikken på Københavns Hovedbanegård.

KANDIDATEN

Den ideelle kandidat kommer fra en tilsvarende stilling – med min 3-5 års erfaring og har mod på nye udfordringer med en spændende hverdag, hvor der er mange bolde i luften. Den ideelle kandidat kan ud over at komme fra en ledende stilling fra den finansielle sektor også være uddannet indenfor jura, såsom HA Jur., Cand. Jur. eller lign. uddannelse, som ønsker at starte en karriere indenfor den finansielle sektor.

Kandidaten vil få stor indflydelse på egen arbejdsdag og vil skulle arbejde tæt sammen med kollegaerne og ledelsen i en forholdsvis flad organisationsstruktur.

Andre krav til kandidaten til stillingen:

  • Ledelseserfaring
  • Gennemslagskraft
  • Beslutningstager
  • Omstillingsparat ifm. lovgivning og processer
  • God til kommunikation
  • Dynamisk, arbejder struktureret og udviser autoritet
  • Selvstændig
  • Fokus på kvalitet og tidsplaner
  • Kan bevare overblik og humør i hektiske situationer

IT

Gode IT-kundskaber herunder Office-pakken

UDDANNELSE

Gerne Bankuddannet, alternativt handelsuddannet som ex. HA, Cand. Merc. jur. - Cand. Jur. el. lign

SPROG

Engelsk og dansk i skrift og tale.

TILTRÆDELSE

Snarest muligt.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Frokostordning, frugtordning, deltagelse i relevante betalte netværk. Desuden gode muligheder for såvel faglig, som personlig udvikling i en uformel dynamisk organisation.

KONTAKTPERSON

Carsten H. Gjørtsvang, CEO – Headhunter

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TARGET Headhunting ApS, Forskerparken 10, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: http://www.targetheadhunting.com/available-positions/?hr=show-job/156687&linkref=123887&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5879345

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet