Barselsvikar til receptionen på det Samfundsvidenskabelige Fakultet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du har nu muligheden for at blive del af et team, der stadig udvikler sig, og finder nye måder at gøre tingene på.

Har du lyst til at arbejde i en servicefunktion der er i konstant bevægelse og udvikling? Og sætter du pris på at tænke nyt og sikre driften, samtidig med at du understøtter et godt kollegaskab?

Så er du måske den helt rette barselsvikar til vores fælles reception. Stillingen er midlertidig og kan blive din fra 1. september 2023 eller snarest muligt derefter.

Om os
Afdelingen servicerer 5 institutter, fakultet, studieadministration og et antal centre med alt fra kaffe til bærbare pc’ere. Receptionen er netop fyldt 1 år og er SAMF’s knudepunkt for al indkøb af kontorartikler, møbler, køkkenfornødenheder, hårde hvidevarer og IT-udstyr. Derudover koordinerer vi alle flytninger, større renoveringer mm. på campus. Vi har desuden ansvaret for registrering af ferie og fravær for alle fakultetets ansatte. Vi er også dem, der tager godt imod nye medarbejdere og gør deres start på Københavns Universitet så problemfri som muligt.

Vi arbejder løbende på at udvikle vores services og arbejdsprocesser, og vi har brug for flere input og idéer til hele tiden at blive bedre.


Vi søger pr. 1. september 2023 en kollega, der skal stå for:

  • At arrangere ph.d.-forsvar og koordinere trykning af afhandlinger. Der er ca. 50 forsvar årligt på fakultetet.
  • I samarbejde med en kollega, at være ansvarlig for indkøb af kontorartikler, møbler og lign. til hele fakultetet.
  • Møblering og renovering af mødelokaler. Koordinering af evt. indkøb af nyt AV-udstyr til lokalerne. Samt løbende have overblik over mødelokalerne generelt på campus.
  • Have ansvar for koordineringen af vores studenterteams opfyldningsrunder på alle lokationer på campus.
  • At modtage nye medarbejdere, i samarbejde med de øvrige ansatte i receptionen.
  • Servicering af gæster i receptionen samt besvare telefoner og besvare den fælles mailpostkasse.
  • Diverse ad hoc opgaver, som en fast og forventelig del af opgaveporteføljen i receptionen.
Vi forventer, at du

  • Har en kontorfaglig uddannelse
  • Har let til smil og er serviceminded til fingerspidserne
  • Evner at få vores gæster til at føle sig velkomne, samt at kunne smile over telefonen – også selvom du ikke har et klart svar på det spørgsmål du bliver stillet.
  • Har flair for at skabe overblik og bevare overblikket i pressede situationer.
  • Ser dig selv som en kreativ idémager, der kan være med til at udfordre processerne, komme med nye input og i det hele taget have mod på at udvikle receptionen sammen med os.
  • Finder løsninger, fremfor at give op.
  • Gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner på dansk og engelsk.
Du trives i et hektisk miljø, med mange afbrydelser og i et åbent kontor. Du har drive og gå-på-mod og ser det som en spændende udfordring at afdelingen er ny, og stadig forsøger at finde sine ben.

Vi tilbyder
En plads til den helt rigtige person i et lille hyggeligt team, hvor vi har en fri omgangstone og passer på hinanden, når tingene går stærkt. Vi er 8 fastansatte medarbejdere, og et studenterteam. Receptionen har åbent dagligt mellem kl. 9 og 15. Trods de faste åbningstider er der mulighed for hjemmearbejde, og vi stræber efter en passende balance mellem arbejds- og privatliv.

Løn og ansættelsesvilkår
Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er 37 timer inkl. frokost.

Ansættelsesstart er den 1. september 2023 eller snarest muligt derefter.

Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomst) samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og It-medarbejdere (HK Stat) med indplacering i løngruppe 3 sats 1. Der er mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.

Yderligere spørgsmål
For yderligere oplysninger om stillingen, kan du henvende dig til daglig koordinator Vicki Antosz tlf. 35334347 eller Institutadministrator Peter Flindt tlf. 35323012. Du kan læse mere om det Samfundsvidenskabelige Fakultet på www.samf.ku.dk.

Ansøgning
Ansøgningsfrist den 16. juli 2023.

Send din ansøgning elektronisk, vedlagt CV og evt. relevant dokumentation via jobsiden www.jobportal.ku.dk (klik på "Søg stillingen" nederst i opslaget).



Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

KU - SAMF - Psykologi, Øster Farimagsgade 2A, 1353 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=159621&DepartmentId=18989&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862287

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet