Bliv barselsvikar i Tårnby Borgerservice: Servicemedarbejder til pas, kørekort og MitID

dato

Er du smilende, serviceminded og stærk i mødet med borgerne – både i øjenhøjde og i komplekse regler? Har du erfaring med pas, kørekort og MitID? Så er det måske dig, vi leder efter som barselsvikar i Borgerservice – med opstart den 1. juli 2025 eller gerne før.

Vi søger ikke bare en hvilken som helst barselsvikar – vi drømmer om at finde Danmarks bedste, som mestrer den personlige betjening og trives i en travl hverdag, hvor borgeren altid er i centrum. Lyder det som dig? Så er det nu, du skal til tasterne.

Om dine opgaver i Borgerservice

I Tårnby Borgerservice er vi borgernes fælles indgang til kommunen – og vi sætter en ære i at yde en service, der er både professionel, personlig og helhedsorienteret. Vi består af et Baglandsteam, en Borgerekspedition, Oplysningen og Telefonisk Rådgivning. Samtidig fungerer vi som centralt samarbejdsorgan for kommunens øvrige centre.

Som ekspeditionsmedarbejder kommer du især til at arbejde med:

  • Udstedelse af pas og kørekort

  • Hjælp til MitID og digital selvbetjening

  • Ad hoc-betjening og vejledning til borgere med mange forskellige behov

Det er et alsidigt job, hvor to dage sjældent er ens – og hvor du både møder borgerne fysisk og digitalt. Vi forventer, at du også er klar til at give en kollega en hjælpende hånd, når behovet opstår.

Så vil du være med på holdet, så skal du ikke holde dig tilbage. Og hvis der er noget, der blokerer dig i at fortsætte din ansøgningsproces, så giv Leder af Borgerservice Zacharias Richardy +45 3247 1123 eller Fagkoordinator, Linda Ellesøe på +45 3247 1118 et kald.

Dit hold og dig

Din nærmeste leder er Zacharias Richardy hvis motto er, at vi med forskellighed bliver stærkere og sammen skaber den bedste Borgerservice.

Derudover får du 17 kollegaer fordelt mellem 2 teams, hvor du vil have tilknytning til vores Baglandsteam, der sammen med dig varetager Borgerekspeditionen.

Du vil indgå i et dynamisk samarbejde både med din leder samt dine kollegaer, hvor værdier som samarbejde, selvstændighed, forskellighed og den gode borgerrejse vil være fundamentet for din hverdag.

Som type skal du være udadvendt, nysgerrig og imødekommende. Dialog og formidling skal derudover være ofte brugte værktøjer i din værktøjskasse.

Lad det handle om dig

Det er selvfølgelig vigtigt, at du er en god kollega - men hvad betyder det?

  • Dine kolleger og leder tror på gennemsigtighed
  • Vi elsker idéer… især hvis de kan bruges til at fremme kerneopgavens løsning
  • Humor, optimisme og hjælpsomhed skal være en naturlig del af dit DNA
  • Du skal evne at arbejde selvstændigt og udøve en 1. klasses personlig service for kommunens borgere
  • Det vil være en fordel, hvis du er uddannet indenfor Kommune og har erfaring indenfor særligt Pas og Kørekort området.

Lad det handle lidt om os

Du bliver en del af Center for Beskæftigelse og Borgerservice (CBB), som består af ca. 150 dygtige og dedikerede medarbejdere og ledere. Vi arbejder sammen om kerneopgaven og tilstræber et psykologisk trygt arbejdsmiljø, hvor vi lærer af vores fejl og udnytter forskellighed som en styrke i vores daglige møde med borgere og virksomheder.

Vi tror på dialog som vejen til skabelse af de resultater, vi har ambitioner om at opnå, så en ærlig og naturlig tilgang til hinanden og verden omkring er altafgørende.

Så kom og “spil” med os i Mulighedernes Kommune!

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link.

Rekrutteringsprocessen

Ansøgningsfrist d. 30.04.2025.

Samtaler forventes afholdt i uge 20-21.

Ansættelsesudvalget består af:

  • Leder i Borgerservice, Zacharias Richardy
  • Fagkoordinator, Linda Ellesøe
  • Sagsbehandler, Helle Jørgensen
  • Sagsbehandler, Serkan Kayahan

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest og indhentes børneattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder: Personalegoder (taarnby.dk)

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet. Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk. Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder.

Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder, skal du kontakte Tårnby Kommune:

Center for HR
Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup
Telefon: 3247 1280
E-mail: op2@taarnby.dk

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgivere. Send e-mail sikkert via borger.dk eller ring til os på +45 3247 1230.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-04-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/4f21cd3a-dc14-4575-944d-ed803dd31214

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet