Bliv hotelchef hos Go Hotel Copenhagen og skab uforglemmelige gæsteoplevelser

dato

Go Hotel Copenhagen søger en engageret og driftssikker Hotelchef, der brænder for at skabe uforglemmelige gæsteoplevelser, motivere medarbejdere og videreudvikle et allerede velfungerende hotel. Vores nuværende Hotelchef rykker videre i kæden, og du får derfor mulighed for at tage stafetten i vores “mulighedernes hotel” med et fantastisk team af erfarne medarbejdere.

Om Go Hotel Copenhagen
Go Hotel Copenhagen var det første hotel i Go Hotels-kæden, som i dag tæller 6 hoteller i Storkøbenhavn. Vi råder over 219 værelser og ligger i Tårnby tæt på motorvej, lufthavn og offentlig transport – en attraktiv beliggenhed for både turister og forretningsrejsende.

Om stillingen

Som Hotelchef har du det overordnede ansvar for at lede og udvikle hotellets drift med henblik på at sikre en attraktiv og motiverende arbejdsplads for medarbejderne, samtidig med at du skaber en enestående oplevelse for vores gæster.

Du har desuden et skarpt blik for økonomi og arbejder løbende på at optimere budgetter, indtægt og omkostninger. Samtidig er det afgørende at motivere, coache og pleje et stærkt team på tværs af afdelinger, da medarbejdernes trivsel prioriteres højt. Du refererer direkte til kædens ledelse og samarbejder tæt med andre Hotelchefer i Go Hotels, hvilket giver dig et solidt netværk at sparre med i det daglige arbejde.

Vi er et team bestående af Hotelchef, Receptionschef, ca. 15 receptionister og tre teknikere. Vores housekeeping er udliciteret, og du vil indgå i et tæt samarbejde med vores dygtige Oldfrue i forbindelse med den daglige drift.

Dine arbejdsopgaver er meget forskellige, men kunne se således ud:

  • Daglig drift: Gæstehåndtering, indkøb, bookinger og vedligeholdelse.
  • Ledelsesansvar for reception, morgenmadsrestaurant og teknik.
  • Tæt samarbejde med eksternt housekeeping-team for at sikre høj kvalitet.
  • Være et forbillede og drive det gode værtskab på hotellet
  • Rekruttering og personalepleje: Tiltrække nye talenter og udvikle eksisterende medarbejdere, samt arrangere personalearrangementer, konkurrencer for teamet og sørge for gaver til medarbejdere til jul og fødselsdage.
  • Deltage aktivt i hotellets løbende renoveringsprojekter i tæt samarbejde med maintenance.
  • Hjælpe receptionen i spidsbelastninger og sikre løbende oplæring i samarbejde med Receptionschef.
  • Videreudvikle arbejdsgange, procedurer og processer.
Stillingen er en fuldtidsstilling med fleksible arbejdstider, der passer til hotellets drift. Du kan forvente lejlighedsvis rejseaktivitet til vores øvrige hoteller i København.

Hvem er du?

  • Du har en solid forståelse af hoteldrift og 2-3 års erfaring på ledelsesniveau (min. afdelingsleder).
  • Du er en hands-on person, der trives med at tage fat, når og hvor der er behov.
  • Du ser løsninger frem for begrænsninger.
  • Du er energisk og initiativrig, tager ansvar og holder af at løse udfordringer.
  • Du motiveres af at lede flere afdelinger og arbejde under frihed med ansvar.
  • Du tror på, at mennesker skaber det gode hotel – og du er god til at formidle budskaber.
  • Du er IT-kyndig og navigerer ubesværet i forskellige systemer. Erfaring med hotelsystemet MEWS og MS Office er en stor fordel.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på et højt niveau samt har forståelse for de skandinaviske sprog.
Vi tilbyder

  • En arbejdsplads, hvor du virkelig kan sætte dit eget præg på hotellets udvikling.
  • Et engageret team, der samarbejder om at levere unikke oplevelser for gæsterne.
  • Et hotel hvor der er en varm atmosfære og hvor både gæster og medarbejdere skal føle sig hjemme.
  • Sparring med Hotelchefer og kollegaer på vores andre hoteller i kæden.
  • Løn efter kvalifikationer, bonusordning, pension og gode personalegoder.
  • Uddannelse, kurser og lederture.
  • En Hotelkæde i rivende udvikling hvor mulighederne er mange.
Sådan ansøger du

Hvis dette lyder som den perfekte udfordring for dig, så send os din ansøgning og CV online (vi modtager ikke ansøgninger per mail)

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte nuværende Hotelchef Mette Langer på manager@go-hotel.com.

Ansøgningsfrist: Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når vi finder den rette kandidat. Forventet seneste opstart er den 1. april 2025.

Vi glæder os til at høre fra dig og til at byde dig velkommen i Go Hotels.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Go Hotel Copenhagen, Gemmas Allé , 2770 Tårnby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/d4e15a40-7806-48bd-b917-f66dd3947b25

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet