BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På vegne af Den Blå Planet, der er en privatejet Erhvervsdrivende Fond, søges en HR-administrator til at varetage en spændende og alsidig stilling på deltid 25 timer ugentligt. Stillingen er med reference til økonomichefen, og du vil komme til at stå for følgende opgaver og ansvarsområder:
HR
- Assisterer afdelingslederne i rekrutteringsprocessen af både funktionærer og timelønnede (Udarbejdelse af stillingsopslag, deltage i samtaler mm.)
- Stå for on-boarding/exit (eksekvering af on-boarding procedure samt exit-procedure, mm.)
- Indhente viden om gældende og ny lovgivning på HR området og implementering heraf
- Sparringspartner for afdelingslederne vedr. HR relaterede opgaver
- Ansvarlig for at personalehåndbogen er opdateret inden for alle områder i samarbejde med nærmeste leder samt rådgivning af personale om de administrative forhold mm
HR-administration
- Personaleadministration (udarbejdelse af kontrakter, ansøge om lønrefusion, ansvarlig for MUS-proces, indhente børneattest/straffeattest, koordinator ved kursustilmeldinger)
- Tovholder ved virksomhedens sociale arrangementer
Systemansvarlig
- Superbruger i rekrutteringssystem og time/sags-registreringssystem
Andre opgaver
- Kontaktperson til Dansk Erhverv i forhold til alt HR relateret
- Diverse ad hoc opgaver, f.eks. godkendelse af fakturaer, indberetning til Danmarks Statistik, vedligeholdelse af indhold på intranet mm.
Din profil
Vi forestiller os, at du har en del års erfaring fra en HR-stilling; allerhelst i en virksomhed, hvor der er mange timelønnede. Du har et veludviklet administrativt gen, har godt kendskab til lovgivningen relateret til HR og trives med en forskelligartet og travl hverdag med mange bolde i luften.
Dertil kommunikerer du ubesværet i skrift og tale på dansk og engelsk, og du har en struktureret samt løsningsorienteret tilgang til opgaverne.
Den Blå Planet er præget af deres mange passionerede ansatte, som virkelig brænder for deres fag. Tonen er uformel, og det vægtes højt, at du bidrager til et positivt arbejdsmiljø og et stærkt sammenhold.
Interesseret?
Stillingen kan søges ved at sende CV til Annbritt Tummasdóttir Andersen, partner hos Momentum Consulting, via Easy Apply på LinkedIn ved at følge dette link: https://www.linkedin.com/jobs/view/4017241413
Vil du vide mere om stillingen, er du også velkommen til at kontakte Annbritt på +45 2483 1412.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (25-25 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
MOMENTUM CONSULTING A/S, Kalkbrænderiløbskaj, 2100 København Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6110689