BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Beskrivelse
Vil du være en del af en virksomhed, der sætter et markant aftryk på den grønne omstilling? Kunne du tænke dig at være en del af en spændende vækstrejse, og trives du med at skabe forretningsorienteret beslutningsmateriale? Så er denne stilling som Finance Business Partner noget for dig.
Som Finance Business Partner bliver du en vigtig del af Volvos danske økonomiafdeling med reference direkte til den danske CFO. Din primære rolle vil være at understøtte forretningen med analyser, rapporter og andet beslutningsmateriale, og du vil derfor få en vigtig rolle i forhold til Volvos fortsatte vækst og omstilling på det danske marked. I rollen som Finance Business Partner vil du få en bred kontaktflade både internt i Volvo og til eksterne samarbejdspartnere, hvor du vil hjælpe forskellige interessenter til at træffe de rigtige beslutninger. I stillingen vil der være gode udviklingsmuligheder både nationalt og internationalt.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
Arbejdsopgaver
- Analyser
- Budgetter
- Budgetopfølgning
- Forecasts
- KPI’er
- Indtjeningsanalyser
- Månedsrapportering
- Deltagelse i årsafslutning
- Ad hoc
Om virksomheden
Volvo Car Denmark A/S blev grundlagt i 1929 og er i dag det nationale salgsselskab og officielle importør af Volvo personbiler i Danmark. Hos Volvo Car Denmark gøres en dyd ud af at være en attraktiv arbejdsplads for virksomhedens godt 30 medarbejdere, hvilket blandt andet inkluderer sociale aktiviteter, gode udviklingsmuligheder og moderne kontorer i Søborg. Volvo har et markant fokus på grøn omstilling og CSR, og vil fra 2030 udelukkende producere elektriske biler. Desuden vil Volvo være klimaneutral fra 2040.
Du tilbydes
- 37 timer pr. uge
- 5 ugers ferie + 5 feriefridage
- Fleksible arbejdstider
- God pensionsordning
- Sundhedsforsikring
- Ulykkesforsikring
- Frokostordning
- Betalt internet i hjemmet
- Firmabil – inklusive brændstof/elektricitet
- Løn efter kvalifikationer
Personlige kompetencer
Som person trives du med at arbejde selvstændigt, samtidig med, at du formår at skabe relationer og agere som sparringspartner for virksomhedens interessenter. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag uden at gå på kompromis med kvaliteten. Endvidere besidder du en god tal- og forretningsforståelse, der gør dig til en værdifuld sparringspartner for forretningen.
IT-kompetencer
Du har gode IT-kompetencer.
Erfaring & uddannelse
Cand.merc.aud., HD-R eller tilsvarende. Herudover har du flere års erfaring fra en lignende stilling i en international virksomhed.
Sprog
Engelsk og dansk i skrift og tale.
Kontaktpersoner
Søren Christiansen og Maja Frøhlke Sørensen
Ansøgningsproces
Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.
ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.
Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=124d9e8f)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Proselection ApS, Hammerensgade, 1267 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=124d9e8f&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5884121