Bestem selv om du vil arbejde 32, 35 eller 37 timer om ugen. Vil du også selv have indflydelse på din mødetid? Leder du samtidig efter mere ansvar i dine arbejdsopgaver? Kunne du tænke dig kun at arbejde hver 3. weekend?
Fleksibel arbejdsplads
Vi er en arbejdsplads, der stræber efter at få arbejdslivet og privatlivet til at gå op.
Selvom vi kører med 3. ugers rul, gør vi altid meget for at tilgodese ønsker til fridage. I sommerferien og juleferien ophæves rullet, og planen lægges ud fra dig og dine kommende kollegaers ønsker.
Du får selv mulighed for at vælge om du møder kl. 07.00 eller kl. 08.00, ligeledes om du ønsker ansættelse pr. 01-12-24, 01-01-25 eller efter aftale.
Din nye hverdag
Når du møder ind hos os, vil du først og fremmest bemærke en imødekommende stemning i huset. Du vil komme til at arbejde på afdelingen Lotusen, hvor vi er en blanding af nye og erfarne kollegaer.
”Vi er en gruppe med humor og et glimt i øjet. Vi hjælper hinanden, og der er ingen dumme spørgsmål. Vi kan li’ hinanden” – som en af sosu-hjælperne gennem 7 år siger.
Personalet holder morgenmøde sammen med afdelingslederen hver morgen kl. 08.00, hvor der triageres, fordeles opgaver, og dagens møder, kurser og undervisning koordineres. Derefter går dagen i gang, vi har fokus på at støtte beboerne i deres individuelle behov.
Som assistent på Lotusen vil du være forløbsansvarlig for en gruppe beboere, herunder stå for alt fra den personlige pleje til håndtering af akutte situationer, pårørende kontakt mm.- vi varetager vi ikke selv den daglige rengøring hos beboerne.
På lotusen er vi en kollegagruppe som består af afdelingsleder, klinisk sygeplejerske, SSA og SSH.
I Huset af vi desuden demensansvarlig, farmakonom, ergoterapeuter og aktivitetsmedarbejder og fysioterapeuter.
Alt efter om du er erfaren eller nyuddannet, laver vi et skræddersyet introprogram i samarbejde med dig, du vil derudover opleve:
- Onboarding program – Alle får 5 dages undervisning i temaerne CURA, medicinhåndtering, forflytninger, hygiejne med mere.
- Mentorordning – alle vil få en mentor.
- Udviklingsmuligheder: Vi har årlige temadage samt hyppige møder i vores arbejdsgrupper (demens, dokumentation, ernæring mv.)
- Personalegoder: Efter 3 måneders ansættelse i Tårnby Kommune får du personalegoder, f.eks. biografbilletter, rabat til årskort til "Den Blå Planet", fitnessordning, sundhedsforsikring og massageordning.
Beliggenhed: Vi ligger i dejlige grønne omgivelser med Travbaneparken som bagbo. Det tager 15 minutter at gå fra Tårnby station, 7 minutter hvis du tager bussen.
Autorisation: For at søge dette job kræver det dansk autorisation som social og sundhedsassistent.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med FOA efter forhandling.
Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.
Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.
Vi gør opmærksom på, at Tårnby Kommune har røgfri arbejdstid.
Yderligere oplysninger
Ring til mig, hvis du vil høre mere, eller send en SMS med ”Assistent på Lotusen”, så kontakter jeg dig. Angelique van Ooijen, Afdelingsleder Lotusen tlf. 24 20 87 75, mail: anooi01@taarnby.dk
Sidste ansøgningsfrist: 30-11-2024. Vi afholder samtaler og ansætter løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6149531