BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Find the English version below
Om os
Specialised Hotelrengøring er en af landets førende eksterne housekeeping leverandører og vi leverer hver dag tusinder af rene hotelværelser, så gæster fra hele verden kan nyde deres ophold og få en god nats søvn.
Vil du være en del af Specialised teamet, hvor du får en sjov og travl hverdag på et hotel?
Vor fineste opgave er at levere god rettidig kvalitetsrengøring af værelser og fællesarealer samtidig med, at vi møderne gæsterne smilende og imødekommende.
Vi er en vigtig del af oplevelsen på et hotel - og vi er stolte over- og sætter en ære i, at levere en god oplevelse for gæsterne, hver dag, hele året rundt.
Om jobbet
Til festligt og travlt hostel i City, søger vi en arbejde oldfrue til vor housekeeping afdeling.
Du får det daglige ansvar for at drive afdelingen i alle henseender, herunder f.eks.:
- Personaleansvar for +20 medarbejdere, herunder træne nye og eksisterende medarbejdere i kvalitet og hastighed, vagtplanlægning, deltage i rekruttering af nye medarbejdere, sikre et godt arbejdsmiljø m.v.
- Sikre, at vi altid leverer en god kvalitet i vor rengøring bl.a. ved hjælp af træning og værelseskontrol.
- Derudover er du ansvarlig for, at værelser og fællesarealer altid er rengjort til tiden, selv på travle dage.
- Du er ansvarlig for at optælle og bestille linned, så vi altid har den korrekte mængde på lager.
- Derudover er der forskellige administrative opgaver, i form af rapportering af arbejde udført, lønrapportering, indhentning af informationer på nyansatte o.s.v. samt den løbende kommunikation med hostellets- samt Specialiseds ledelse.
- Endeligt deltager du selv i rengøringsarbejdet i mindre omfang, f.eks. ved at hjælpe medarbejderne, selv rengøre en mindre del af fællesarealerne eller lignende.
Der er tale om en fuldtidsstilling og det forventes af dig, at du minimum et par dage om måneden arbejder i weekenden, så du har en føling med, om arbejdet i weekenderne forløber lige så godt som på hverdage.
Om dig
Du skal kunne tale og forstå engelsk på et niveau, hvor du kan kommunikere med både medarbejdere, hotellets øvrige medarbejdere samt gæster.
Du har nyere erfaring som oldfrue eller supervisor med ansvar for en større personalegruppe, hvor du har bevist, at du kan lede denne med succes.
For at få succes i jobbet skal du;
- være stærk i personaleledelse, herunder til at kunne kommunikere og sætte dig i respekt samtidigt med, at du skaber holdånd og fastholder medarbejdere for at sikre et godt og stabilt team. Du kommer til at lede en stor personalegruppe med forskellig baggrund og forskellige behov
- være god til at lære fra dig. Når du træner nye og eksisterende medarbejdere, skal du sikre dig, at de forstår og fremover udfører opgaverne, som du har trænet dem til. Du skal efterfølgende løbende følge op på, at de fortsat udfører opgaverne, som du har trænet dem til
- have stærke logistiske kompetencer, således at du kan styre dine mange medarbejder og dagens arbejde så effektivt, at I overholder den estimerede tid til rengøringen og hotellets deadlines, lave gode vagtplaner og overholde den, foretage tilpas linnedbestilling m.v.
Du skal fremvise straffeattest.
Hvis du er interesseret i jobbet
Send dit CV samt ansøgning til driftschef Susanne Kafidas på hoteljob@specialised.dk.
_________________________________________________________________________________________
Working Housekeeping Manager to hostel in Copenhagen City
Who we are
Specialised Hotelrengøring is one of the leading external housekeeping companies and we supply thousands of clean hotel rooms every day so that guests from all over the world can enjoy their stay and get a good night's sleep.
Do you want to be part of the Specialised team where you get a fun and busy everyday at a hotel?
Our finest task is to provide good timely quality cleaning of the rooms and common areas while at the same time meeting the guests smiling and professional.
We are an important part of the experience at a hotel - and we are proud of- and take pride in providing a good experience for the guests, every day, all year round.
About the job
For a lively and busy hostel in the city center, we are seeking a working Housekeeping Manager for our Housekeeping Department.
You will have the daily responsibility of managing the department in all aspects, including, for example:
- Personnel responsibility for +20 employees, including training new and existing staff in quality and speed, scheduling shifts, participating in the recruitment of new employees, ensuring a good working environment, etc.
- Ensuring that we always deliver good quality in our cleaning, including training and room inspections.
- Additionally, you are responsible for ensuring that rooms and common areas are always cleaned on time, even on busy days.
- You are responsible for counting and ordering linen, so we always have the correct amount in stock.
- In addition, there are various administrative tasks, such as reporting on work performed, payroll reporting, gathering information on new employees etc., as well as ongoing communication with both the hostel- and Specialised management.
- Lastly, you will also participate in cleaning work to a lesser extent, such as assisting employees, personally cleaning a smaller part of the public areas, or similar tasks.
This is a full-time position, and it is expected that you work at least a couple of days per month on weekends, so you have a sense of how weekend work progresses, just like on weekdays.
About you
You must be able to speak and understand English at a level where you can communicate with both employees, other hotel staff, and guests.
You have recent experience as a housekeeper or supervisor with responsibility for a larger group of staff, where you have proven your ability to lead them successfully.
To succeed in the job, you should:
- Be strong in personnel management, including being able to communicate and command respect while fostering team spirit and retaining employees to ensure a good and stable team. You will lead a large group of personnel with diverse backgrounds and needs.
- Be good at imparting knowledge. When training new and existing employees, you must ensure that they understand and perform tasks as you have trained them. Subsequently, you should regularly follow up to ensure that they continue to carry out tasks as instructed.
- Have strong logistical skills so that you can manage your many employees and daily tasks efficiently, adhering to the estimated cleaning time and hotel deadlines, creating effective shift schedules, placing appropriate linen orders, etc.
You will need to present a criminal record certificate.
If you are interested in the job,
Send your CV and application to Operations Manager Susanne Kafidas at hoteljob@specialised.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SPECIALISED ApS, Industriholmen, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: hoteljob@specialised.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5880724