HR Manager søges til Go Hotels, Hages Badehotel & Melsted Badehotel

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at gøre en forskel for ledere og for at understøtte driften med dine HR-initiativer? Får du energi af at arbejde på mange forskellige niveauer af en organisation, hvor du kan bidrage med din brede HR-erfaring? Så er det dig, vi leder efter som hotellernes nye HR Manager.

Vi er en hotelkæde i rivende udvikling og startede med et enkelt hotel, der nu er blevet til 7 hoteller på få år, og vi leder efter en HR Manager, som kan være med til at understøtte denne udvikling.

Go Hotels startede med Go Hotel Copenhagen I Tårnby som i 2017 blev overtaget af den nuværende ejerkreds. Siden da er der kommet flere hoteller til: Go Hotel City også på Amager i 2020, Go Hotel Saga og Go Hotel Ansgar ved hovedbanen i 2021 samt Go Hotel Herlev lige ved Herlev Torv i 2022.

Udover de 5 Go Hotels indebærer stillingen også Melsted Badehotel på Bornholm samt Hages Badehotel i Rødby, som står udenfor Go Hotellerne, men er en del af de samlede antal af hoteller.

For at lykkedes i jobbet som vores nye HR Manager
Med reference til hotellernes to direktører vil du være HR-ansvarlig for alle vores hoteller og ansvarlig for hele medarbejderrejsen i samarbejde med hotelcheferne. Derfor er det vigtigt, at du har en forretningsorienteret tilgang til HR og forstår vigtigheden af et tæt samarbejde med driften af hotellerne. Du skal samtidig have en bred HR-pallette og være vant til at støtte ledelsen samtidig med, at du har arbejdet med forskellige HR-initiativer i en organisation.

Målet for stillingen er at være medvirkende til at opbygge organisationen samt sætte agendaen og strategien for HR i hele organisationen.

Du vil få mange spændende opgaver i din nye rolle:

  • Sætte dagsorden for HR-strategien i en vækstvirksomhed
  • Vejlede, hjælpe og coache ledere og direktører i forskellige HR-forhold
  • Rekrutteringer i samarbejde med hotelchefer
  • Sparre med kollegaer ift. personalejura, lovgivning og overenskomster samt udarbejdelse af kontrakter, opsigelser, advarsler etc.
  • Udrulning af talentudvikling og successor planning i samarbejde med driften
  • Ansvarlig for arbejdsmiljøarbejdet på hotellerne
  • Superbruger og ansvarlig for vedligehold af HR-systemer
  • Udarbejdelse af HR årshjul og sørge for at de enkelte aktiviteter bliver gennemført
  • Udrulning af medarbejdertilfredshedsundersøgelse og tilbagemeldinger
  • Overordnet ansvarlige for elever og elevplaner og samarbejde med skoler
Stillingen er en fuldtidsstilling, og der vil indgå ugentlig aktivitet på de enkelte hoteller. Du vil have base på vores hovedkontor på Go Hotel Copenhagen i Tårnby, men det vil forventes at du bruger 2-3 dage om ugen lokalt på vores hoteller i København (Herlev, Amager & Vesterbro). Rejseaktivitet til de øvrige hoteller på Bornholm og i Rødby vil forekomme 4-6 gange om året i alt.

Til gengæld håber vi at du kan bidrage med:

  • Du nyder at arbejde på mange niveauer af organisationen, og du er sulten på at sætte dit eget præg på HR-agendaen
  • En god HR-værktøjskasse hvor du har en bred generalisterfaring
  • Erfaring med arbejdet med overenskomster, lovgivning og kontrakter
  • Det er en klar fordel, hvis du er vant til at arbejde på hoteloverenskomstens område eller generelt har en baggrund i vores branche
  • Du tilgår alle arbejdsopgaver med højt humør og nysgerrighed på opgaven
  • Du ser udviklingsmuligheder og har en stor interesse i forretningen, og hvad der rør sig lokalt
  • Du trives i et dynamisk miljø med mange forskelligartede opgaver, som spænder fra det strategiske til det operative
  • Du er hands on og en problemløser, som altid søger de bedste løsninger for alle parter
  • Du er stærk på IT og god til at forstå systemer
  • Du kan tale og skrive dansk og engelsk på avanceret niveau
  • Du har relevant uddannelsesmæssig baggrund og minimum 2 års erfaring i lign. stilling

Og hvad er det så lige i kan som min nye arbejdsplads
Som din nye arbejdsplads kan vi en hel del, hvis vi selv skal sige det :)

Vi er en nystartet hotelkæde, så der er meget højt til loftet og mulighed for at sætte sit eget præg på HR-arbejdet. Vi er en række mindre teams på hotellerne, som står stærkt sammen for at yde den bedste service for gæsterne. Du vil derfor blive taget godt imod hos teams på de enkelte hoteller. Du bliver en del af en uformel tone, hvor humor og glæde er vigtigt i vores arbejde. Du vil få to ledere, som er ansvarlige for hver sin del af forretningen, hvor døren altid er åben, og vi har en stor naturlig interesse i HR-området, og at vi finder de rigtige initiativer til at understøtte forretningen.

Rent praktisk kan vi tilbyde løn efter kvalifikationer, fleksible arbejdstider, sundhedsordning, pension og gode vilkår.

Ansøgning:
Kan du se dig selv i en hotelkæde med fuld fart på, og er du klar til at gøre en forskel med din HR-værktøjskasse, så søg stillingen hurtigst muligt.

Vi er ikke interesseret i din ansøgning, men vi vil meget gerne bede om dit CV samt svar på tre spørgsmål, som du blot skal udfylde svar på i selve ansøgningsskemaet samtidig med du sender dit CV.

Hvilke arbejdsopgaver vil være mest motiverende for dig i netop dette job?

Hvilke arbejdsområder tror du vil være de vigtigste at fokuserer på først?

Hvilket HR-mæssigt / arbejdsmæssigt mål er du mest stolt af i din karriere?

Stillingen er til tiltrædelse efter aftale.

Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte nuværende HR Manager Trine Borregaard på hr@go-hotel.com.



Vi glæder os meget til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hotels Holding, Gemmas Alle, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922795

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet