Lønmedarbejder til økonomiafdeling indenfor luftfart

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vild med at arbejde med løn og vil du gerne være en del af et økonomiteam, hvor der er højt til loftet, og hvor god service og professionalitet er lige så vigtigt som at have det sjovt på jobbet? Så er det måske dig, vi leder efter!

Korrekt lønafregning til ca. 650 medarbejdere
Vi har brug for en ny kollega til at tage sig af lønninger for cirka 650 medarbejdere. Du vil blive en del af et mindre team på tre medarbejdere, som har fokus på lønadministration. Dette team er en del af vores økonomiafdeling, hvor vi i alt er 14 medarbejdere. Sammen arbejder vi med opgaver som løn, regnskab, økonomistyring, håndtering af debitorer og kreditorer, bankbetalinger samt rejse- og udlægsregnskaber.

Du vil komme til at arbejde i et miljø med hjælpsomme og dygtige kolleger, hvor vi værdsætter et godt samarbejde og en positiv stemning. Du vil også få meget kontakt med både ledere og andre medarbejdere i Naviair.

Dine hovedopgaver vil omfatte:

  • Registrering af nye medarbejdere og fratrædelser, samt ændringer, der påvirker løn og pensioner
  • Godkendelse og tjek af lønændringer
  • Bogføring og efterbehandling af lønoplysninger
  • Afstemning af eIndkomst
  • Håndtering af variable løndata
  • Administration af ferie og fridage

Om dig
Du har en kontoruddannelse og har du erfaring med lønadministration er det en fordel. Du har måske arbejdet med Statens Lønsystem (SLS) eller et lignende system. Hvis du kender til SAP HR, er det også en fordel, men ellers vil vi sørge for at du får en god oplæring. Du kan arbejde på egen hånd, er nøjagtig og har sans for detaljer. Du er også god til at organisere dit arbejde og kan bevare overblikket, selv når der er travlt og mange deadlines.

Bliv en del af et inkluderende fællesskab
I Naviair har vi et helt specielt sammenhold. Det er noget særligt at arbejde i luftfartsbranchen og med lufttrafik, og selvom vi har forskellig faglighed og er geografisk spredt, har vi et stærkt fællesskab, og det er fællesskabet, der giver kontrol med luftrummet. Vi ved, at vi er afhængige af hinanden. Det gør vores sammenhold godt og skaber en kultur, hvor vi passer godt på hinanden. Måske er det grunden til, at flere af os har været en del af holdet i mange år.

Vi prioriterer faglig udvikling højt og forventer, at du er motiveret for at fortsætte med at lære.

Derudover har vi gode muligheder for at arbejde hjemme og fleksibilitet i arbejdsplanlægningen. Vi har fri parkering, sundhedsordning, god frokostordning, trænings- og motionslokaler, sociale arrangementer og en god pensionsordning.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden udgør gennemsnitligt 37 timer pr. uge inkl. frokost og vi har flekstidsordning.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for kontorfunktionærer m.v. Lønnen fastsættes på et niveau afhængigt af erfaring og kvalifikationer.

Ansættelse er betinget af, at du kan sikkerhedsgodkendes til ”Hemmelig” (NATO SECRET).

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte økonomichef Casper Kramme Jepsen på telefon 3247 8972 eller på mail ckj@naviair.dk.

Klik påAnsøg og send en motiveret ansøgning og dit CV senest den 26. maj 2024.

Naviair ser mangfoldighed som en fordel og vi opfordrer derfor alle interesserede til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Naviair, Naviair Alle , 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6041109

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet