BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du gerne bidrage til arbejdet i Minister- og ledelsessekretariatets løsning af en meget bred vifte af administrative opgaver, hvor du særligt har til opgave at understøtte vores departementschef? Er du god til at jonglere med mange forskellige typer arbejdsopgaver og samtidigt holde styr på dem alle, og motiveres du af en tempofyldt hverdag? Så se her.
Hvad kommer du især til at arbejde med?
Du kommer til at varetage mange forskellige arbejdsopgaver, og du trives i en uforudsigelig hverdag. Vi lægger derfor vægt på, at du er effektiv, grundig og knivskarp til at skabe overblik for både dig selv og dine omgivelser.
Du er sammen med resten af kollegaerne i Minister- og ledelsessekretariatet et naturligt kontaktpunkt for mange både interne og eksterne samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt, at du tager initiativ, ansvar og er serviceminded og imødekommende.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
- Sekretærbistand til departementschefen, herunder kalenderstyring og diverse praktiske opgaver.
- Planlægning og koordinering af departementschefens aktiviteter og hverdag.
- Udarbejde dagsmapper til departementschefen.
- Sørge for udarbejdelse af materialebestillinger og håndteringen efterfølgende.
- Koordinering af departementschefens rejser.
- Håndtering af faktura i Indfak og rejseafregning i RejsUd.
Vores forventninger til dig
Vi søger en mester i at skabe overblik, få ting fra hånden og samtidig sprede god stemning.
Du er kontoruddannet eller lignende og har erfaring fra en lignende stilling eller fra en stilling som chef-/direktør-/direktionssekretær.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- Kan bevare overblikket og holde hovedet koldt, når det går stærkt.
- Er robust og kan klare et stort arbejdspres.
- Har sans for detaljen og er kvalitetsorienteret.
- Er god til at planlægge og koordinere herunder også holde styr på frister.
- Er initiativrig, ansvarlig og en teamplayer.
- Gode danskkundskaber i skrift og tale samt taler og forstår engelsk.
- Er fleksibel i forhold til arbejdstid.
Stillingen er placeret i Direktionssekretariatet under Minister- og ledelsessekretariatet. Direktionssekretariatet varetager den daglige betjening af departementschefen og afdelingscheferne, og består af en akademisk departementschefsekretær, en akademisk afdelingschefsekretær og to chefsekretærer.
Vi er en spændende og dynamisk arbejdsplads tæt på det politiske system. Vi har et godt arbejdsmiljø med gode muligheder for at videreudvikle faglige kompetencer i tæt samspil med dygtige kolleger. Du har gode muligheder for at påvirke dine arbejdsopgaver og stor indflydelse på din opgaveløsning. Vores opgaveløsning sker efter gensidig fleksibilitet i forhold til den daglige arbejdstilrettelæggelse og med mulighed for hjemmearbejde efter aftale. Vi deler viden og tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab. Sparring, samarbejde og engagement er nøgleord. Vi tror på, at høj faglighed sagtens kan forenes med humor og plads til smil – også i en travl hverdag.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK). Hertil kommer et årligt pensionsgivende forkontortillæg på kr. 59.962 kr. (aktuelt niveau 1. april 2023). Forkontortillægget træder i stedet for betaling for overarbejde, rådighedstjeneste, arbejde på ubekvemme tidspunkter o.l. Tillægget bortfalder, når funktionerne i forkontoret ikke længere varetages.
Ansættelsesområdet er Miljøministeriet med tilhørende institutioner. Du kommer til at arbejde i Miljøministeriets departement, Frederiksholms Kanal 24, København K.
Vi forventer tiltrædelse pr. 1. oktober 2023 eller snarest muligt.
Ansøgere skal kunne opnå den nødvendige sikkerhedsgodkendelse samt kunne opretholde denne under hele ansættelsesforholdet.
Vil du vide mere
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Sille Juhl Prang på
tlf. 20 75 41 08 eller sekretær Tine Berendsen Svarer på tlf. 91 35 69 80.
Du kan også læse mere om karriere i Miljøministeriets departement og ministeriet på vores hjemmeside www.mim.dk.
Ansøgning
Du søger stillingen online ved at sende din ansøgning, CV, uddannelsesbevis m.m. senest
søndag den 13. august 2023. Vi forventer at holde samtaler i uge 33 og 34.
Vi ser frem til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Miljøministeriets Departementet, Slotsholmsgade 12, 1216 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170383&DepartmentId=8015&MediaId=3653&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861947