Plejehjemmet Løjtegårdsvej søger social og sundhedsassistent til dagvagt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Plejehjemmet Løjtegårdsvej søger social- og sundhedsassistenter til dagvagter pr. 01-11-2023, 01-12-2023 eller efter aftale. Mulighed for at arbejde 32, 35 eller 37 timer, med weekendvagt hver 3. uge.

Vi ønsker at være en fleksibel arbejdsplads og forsøger at skabe balance mellem arbejdsliv og privatliv. Derfor har vi fokus på at imødekomme ønskede arbejdstider, selvfølgelig så det harmonerer med driften og beboernes behov. Mødetiderne hedder 07.00, 07.30 eller 08.00.

Vi er et hus med en normering på 119 beboere fordelt på 4 afdelinger, de fleste af afdelingerne har 28 beboere. Størstedelen af vores ansatte er social- og sundhedsassistenter, derudover har vi social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, sygeplejersker og en farmakonom. Alle er vigtige for at tilbyde den bedst mulige helhedspleje, men du vil opleve, at der altid er social- og sundhedsassistentkollegaer at sparre med.

Rengøringspersonale varetager rengøringen i boligerne og en aktivitetsmedarbejder koordinerer de fælles aktiviteter. Vi bruger flittigt vores festsal hvor der bliver afholdt flere arrangementer, herunder banko, tøjsalg, sang med ældresagen, gudstjeneste og mere. I huset findes også en fysioterapi, frisør og fodterapi.

Vi tilbyder
  • Onboardingprogram – i alt 5 dage med undervisning i CURA, medicinhåndtering, forflytninger, hygiejne med mere.
  • Mentorordning – alle vil få en mentor.
  • Søde og dygtige kollegaer - vi er alle forskellige, og har brug for forskellig introduktion, støtte og vejledning. Nogle har brug for mere, nogle for mindre - fælles bidrager vi alle med hver vores.

Dine kommende kollegaer er klar til at modtage dig, hvor du er, med sparring, humor og et glimt i øjet.

  • Udviklingsmuligheder: Vi har årlige temadage hvor huset samles på tværs, dertil har vi flere årlige møder i vores arbejdsgrupper, herunder demens, dokumentation/CURA, ernæring, inkontinens. Vi benytter os også at kurser ud af huset, og der undervises også internt i ansvarshavende funktion, forflytning, brand med videre.
  • Beliggenhed: Vi er beliggende nær Tårnby Station i dejlige grønne omgivelser med Travbaneparken som bagbo.
  • Personalegoder: Når du har været ansat i Tårnby Kommune i 3 måneder, har du mulighed for at gøre brug af Tårnby Kommunes personalegoder, f.eks. biografbilletter, rabat til årskort til "Den Blå Planet", fitnessordning, sundhedsforsikring og massageordning.
Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med FOA efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Hvis ovenstående vækker din nysgerrighed - så send din ansøgning eller ring eller skriv til:

Cecilie Robertson, Afdelingsleder Lotusen tlf. 24 20 87 75, mail: csr.plloj.as@taarnby.dk

Dorte Bruun, Afdelingsleder Liljen tlf. 29 74 76 20, mail: dbr.plloj.as@taarnby.dk

Sidste ansøgningsfrist: 27-10-2023. Vi afholder løbende samtaler.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916630

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet