Social- og sundhedsassistent søges til Plejehjemmet Løjtegårdsvej

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bestem selv om du vil arbejde 32, 35 eller 37 timer om ugen. Vil du også selv have indflydelse på din mødetid? Leder du samtidig efter mere ansvar i dine arbejdsopgaver? Kunne du tænke dig kun at arbejde hver 3. weekend?

Fleksibel arbejdsplads

Vi er en arbejdsplads, der stræber efter at få arbejdslivet og privatlivet til at gå op.

Selvom vi kører med 3. ugers rul, gør vi altid meget for at tilgodese ønsker til fridage. I sommerferien og juleferien ophæves rullet, og planen lægges ud fra dig og dine kommende kollegaers ønsker.

Du får selv mulighed for at vælge om du møder kl. 07.00, 07.30 eller kl. 08.00, ligeledes om du ønsker ansættelse pr. 01-01-24, 01-02-24 eller efter aftale.

Din nye hverdag

Når du møder ind hos os, vil du først og fremmest bemærke en imødekommende stemning i huset. Du vil komme til at arbejde på afdelingen Lotusen, hvor vi er en blanding af nye og erfarne kollegaer.

Vi er en gruppe med humor og et glimt i øjet. Vi hjælper hinanden, og der er ingen dumme spørgsmål. Vi kan li’ hinanden” – som en af sosu-hjælperne gennem 7 år siger.

Personalet holder morgenmøde sammen med afdelingslederen hver morgen kl. 08.00, hvor der triageres, fordeles opgaver, og dagens møder, kurser og undervisning koordineres. Derefter går dagen i gang, vi har fokus på at støtte beboerne i deres individuelle behov.

Som assistent på Lotusen vil du få det overordnede ansvar for en gruppe beboere, herunder stå for alt fra den personlige pleje til håndtering af akutte situationer - dog varetager vi ikke selv den daglige rengøring.

Alt efter om du er erfaren eller nyuddannet, laver vi et skræddersyet introprogram i samarbejde med dig, du vil derudover opleve:

  • Onboarding program – Alle får 5 dages undervisning i temaerne CURA, medicinhåndtering, forflytninger, hygiejne med mere.
  • Mentorordning – alle vil få en mentor.
  • Udviklingsmuligheder: Vi har årlige temadage samt hyppige møder i vores arbejdsgrupper (demens, dokumentation, ernæring mv.)
  • Personalegoder: Efter 3 måneders ansættelse i Tårnby Kommune får du personalegoder, f.eks. biografbilletter, rabat til årskort til "Den Blå Planet", fitnessordning, sundhedsforsikring og massageordning.

Beliggenhed: Vi ligger i dejlige grønne omgivelser med Travbaneparken som bagbo. Det tager 15 minutter at gå fra Tårnby station, 7 minutter hvis du tager bussen.

Autorisation: For at søge dette job kræver det dansk autorisation som social og sundhedsassistent.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst med FOA efter forhandling.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Har du været ansat i Tårnby Kommune, vil der altid blive taget reference herfra. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder. Disse kan ses her.

Yderligere oplysninger

Ring til mig, hvis du vil høre mere, eller send en SMS med ”Assistent på Lotusen”, så kontakter jeg dig. Cecilie Robertson, Afdelingsleder Lotusen tlf. 24 20 87 75, mail: csr.plloj.as@taarnby.dk

Sidste ansøgningsfrist: 15.01.2024. Vi afholder samtaler og ansætter løbende.

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link. Vær opmærksom på, at Tårnby Kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du bedes derfor så vidt muligt søge stillingen via nedenstående link. Såfremt du søger stillingen pr. brev, skal dette indeholde de samme oplysninger, som kræves af det elektroniske rekrutteringssystem.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet eller på anden vis ved ansøgning om job.

Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk.

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte Tårnby Kommune, Center for HR. Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup. Telefon: 3247 1280. E-mail: op2@taarnby.dk.

For henvendelse vedrørende den ledige stilling se kontaktoplysninger under overskriften 'Yderligere oplysninger'.

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgiver. Send e-mail sikkert: Link til Borger.dk
Telefon: 3247 1230. Ved brev: Tårnby Kommune, Center for Udvikling og Digitalisering, Amager Landevej 76, 2770 Kastrup, Att.: ”Databeskyttelsesrådgiver”.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Tårnby Kommune, Amager Landevej, 2770 Kastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5940504

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet