Spændende karrieremulighed som Financial Assistant i en international koncern i udvikling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring som regnskabsassistent, og vil du have gode muligheder for at videreudvikle dine kompetencer? Så læs med her!

RiskPoint søger lige nu en Financial Assistent til et try-and-hire på 5 måneder, der ønsker at tage del i en dynamisk finansafdeling med globale relationer. Som underwriting agentur skaber RiskPoint værdi for små og store virksomheder og deres rådgivere i hele verden, og de tilbyder forsikringsløsninger med kapaciteter, der har en solid finansiel rating. Som Financial Assistant bliver du derfor en væsentlig del af en ekspanderende international koncern, hvor dit faglige niveau løftes, og du får mulighed for at arbejde med alsidige og udfordrende opgaver.

Om jobbet
I tæt samarbejde med det dygtige Finance & Operations-team, bestående af 20 medarbejdere, vil du få ansvar for håndtering af daglige bogføringsopgaver samt udarbejdelse af måneds- og kvartalsrapporter. Din rolle vil også omfatte at bidrage til optimeringen i brugen af deres nye ERP-system, Microsoft Business Central, som netop er blevet implementeret. Med direkte reference til CFO’en bliver du en del af teamet i København, der servicerer koncernens lande på gruppeniveau. I finansteamet arbejdes der med mere komplekse processer, da de samarbejder med mægleragenturer og forsikringsselskaber. Du vil dog blive godt støttet og hjulpet på vej.

Dine arbejdsopgaver
I rollen vil du være med til at håndtere regnskab og rapportering for hele organisationen. Du vil blive en værdifuld sparringspartner for både dit team og RiskPoints øvrige afdelinger, og det er derfor vigtigt, at du er serviceminded og har mod på at dele din viden og indsigt med dine kolleger. Evnen til at tage ejerskab, planlægge din arbejdstid og have blik for detaljer samt det store billede er også en fordel.

Du vil opleve en varieret hverdag, hvor du bl.a. vil beskæftige dig med:

  • Bogføring af debitorer og løbende opfølgning, både internt og eksternt.
  • Behandling af leverandørfakturaer og betalinger.
  • Håndtere dagens indbetalinger.
  • Deltagelse i måneds- og kvartalsafslutninger, herunder finansafstemninger.
  • Medvirken til udarbejdelse af måneds- og kvartalsrapporter sammen med dine kolleger.
  • Besvarelse af spørgsmål fra kolleger og samarbejdspartnere via telefon og e-mail.
  • Udførelse af forskellige ad hoc-opgaver, herunder at finde dokumentation vedrørende forskellige transaktioner.

Dette søger vi
Det er vigtigt, at du trives i et arbejdsmiljø, hvor der arbejdes hårdt, når det er nødvendigt, men samtidig med fleksibilitet, når der ikke er travlt. Desuden vil du blive en integreret del af en arbejdsplads, der værdsætter samværet, og de ser derfor også at deres næste kollega deler dette. Du har derfor et positivt sind og kan bidrage til et lille og dynamisk team, hvor du tager ansvar og er god til at dele din viden.  Derudover vægter du kvalitet fremfor kvantitet, da denne holdning præger organisationen.

Jobbet kræver forskellige kompetencer, og det forventes derfor, at du kan se dig selv i følgende:

  • Du har mindst 2-3 års erfaring som regnskabsassistent eller lignende, hvor du har opbygget erfaring med debet/kredit, EU-moms og lignende.
  • Du har en uddannelse inden for regnskab eller økonomi, såsom en kontoruddannelse med speciale i økonomi eller tilsvarende.
  • Du har betydelig erfaring med brugen af Excel.
  • Du behersker både skriftlig og mundtlig engelsk på et højt niveau, og du er ligeledes fortrolig med dansk, da du vil blive en del af teamet i København.

Rekrutteringsprocessen
StudentConsulting tager den indledningsvise dialog, og vi afholder løbende samtaler, men venter dog spændt på den rette kandidat! Er du interesseret i stillingen og klar til at indtage en spændende rolle? Så send dit CV så hurtigt som muligt.

Du vil i første omgang blive ansat via. StudentConsulting på en 5 måneders try-and-hire kontrakt. Dette er med henblik på en fastansættelse hos RiskPoint, der giver den rette kandidat en unik mulighed for personlig og faglig udvikling, da du vil opleve at opnå nye kompetencer og have indflydelse på egne arbejdsopgaver.

Har du spørgsmål til stillingen? Kontakt venligst Monika Thomsen, vores rekrutteringsansvarlige, på: monika.thomsen@studentconsulting.com.

Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tårnby Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

StudentConsulting, Frederiksborggade, 1360 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.studentconsulting.com/dk/ledige-jobs/kobenhavn/spandende-jobmulighed-som-financial-assistant-i-en-international-koncern/71838

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5880708

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet