BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig at arbejde med ledelses- og direktionsbetjening i en styrelse på et område med stort politisk fokus? Er du struktureret, har god politisk forståelse og gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner? Så er jobbet som studentermedhjælper i Ledelsessekretariatet måske noget for dig.
Om Ledelsessekretariatet i enheden Læring og ledelse
Du bliver en del af styrelsens ledelsesbetjeningsteam i Ledelsessekretariatet. I ledelsesbetjeningsteamet arbejder vi med ledelsesbetjening af styrelsens direktion og chefgruppe. Herudover har vi et tæt og løbende samarbejde med bl.a. Indenrigs- og Sundhedsministeriets og Social- og Ældreministeriets departementer og med andre styrelser og eksterne interessenter. I Ledelsessekretariatet har vi desuden flere andre funktioner som presse, behandling af aktindsigtsanmodninger efter offentlighedsloven og HR.
Din hverdag hos os
Som studentermedhjælper i Ledelsessekretariatet får du et spændende og udviklende job på en arbejdsplads, der har alsidige og udfordrende opgaver og fokus på høj faglighed. Du bliver en del af det tværgående ledelsessekretariat tæt på direktionen. Dine opgaver vil være varierende og overordnet bestå i at betjene chefgruppe og direktion, ved at udarbejde materiale og forberede møder, udarbejde sager, samt koordinere opgaver, der går på tværs i styrelsen.
Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer
Du er studerende på en relevant længere videregående uddannelse fx stud.scient.pol., stud.scient.adm. eller stud.jur.
Herudover lægger vi vægt på, at du:
- har interesse for ledelses- og direktionsbetjening
- har særdeles gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner og kan formidle et komplekst budskab kort og præcist
- er analytisk skarp og har en politisk forståelse
- har interesse for sundhedsområdet.
- du er struktureret, detaljeorienteret og fleksibel
- udviser initiativ og tager ansvar for egne opgaver
- du kan håndtere en stor opgaveportefølje og navigere i et til tider hektisk miljø
- du er god til at samarbejde og at dele viden med andre.
Et meningsfuldt arbejde tæt på styrelsens direktion og chefgruppe. Du bliver en del af et professionelt og fagligt miljø, hvor du sammen med erfarne kolleger får stor mulighed for at anvende og udvikle dine kompetencer. En hverdag i vores enhed er kendetegnet ved spændende arbejdsopgaver i en positiv og uformel atmosfære.
Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale med HK/stat for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK), jf. aftalens bestemmelser vedrørende timelønnede.
Du ansættes med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 15 timer, der efter aftale med din leder tilrettelægges fleksibelt i forhold til din undervisning og eksamensperioder.
Stillingen er med tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. november 2023.
Kontakt os gerne
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte specialkonsulent Ida Stube Holst på tlf. 2362 8505 eller enhedschef Gertrud Rex på tlf. 2282 9037.
Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning og CV snarest muligt og senest den 29. august 2023. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 35 og 36. Du kan læse mere om os på www.stps.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tårnby Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Styrelsen for Patientsikkerhed, Islands Brygge, Islands Brygge 67, 2300 København S
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171397&DepartmentId=8852&MediaId=2524&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5889311